Gå til innhold

Da setter vi i gang IGJEN

Anbefalte innlegg

Da var det å sette i gang igjen, kjedelig å begynne helt fra begynnelsen. lurer på hvor lang tid det tar denne gangen. nå får jeg berre vente på at blødningen skal gi seg, så setter vi i gang,håper at jeg ikke mister denne gangen også(hvis jeg blir gravid da)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9296373-da-setter-vi-i-gang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg er selv berre 21 år, men eggene mine er lik en i overgangsalderen. Fikk derfor beskjed før jeg ble gravid med jenten min (som nå er 5 mnd) at jeg aldri kom til å bli det, mest sannsynlig ikke med prøverør en gang. Eggene mine blir berre ødelagt når de blir befruktet, derfor tok det meg 2 år før jeg ble gravid med første, da ved hjelp av pergo. denne gangen klarte vi det faktisk helt selv, men mistet som du vet. det som er så vervepirrende er at vi vet ikke om hormonene mine (som styrer eggene) oppfører seg slik som de i overgangsalderen, hvis de gjør det så har jeg knappt med håp om å bli gravid. Må da bli det snarest. men dette er noe vi ikke vet, vi må berre vente å se

Huff da:-(

Krysser fingrene for at hormonene dine spiller på lag med deg, og at de ikke gjør det enda vanskeligere for eggene dine (ogdere, så klart!).

Masse lykke til ihvertfall, håper dere klarer å trosse oddsene nok en gang og få et mirakelbarn til!!

Hei alle dere...

Tenkte jeg kunne få innpass her sammen med dere..

Mistet for 3 1/2 uke siden..var da i uke 14, så det var og er veldig tøft..

Har fårr beskjed om at systemet mitt skal fungere igjen før vi prøver på nytt..så er vel ca 2 uker til vi kan det..

Håper jeg får følge dere videre og at vi alle får noen som sitter i 9 mnd..

klem fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...