Gå til innhold

En tidlig 3D ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi vi er nysgjerrige, fordi det er koselig og fordi vi fikk det i gave av besteforeldrene!

Det var veldig fint å få se den lille jenta vår igjen. Hun er helt perfekt, har 10 fingre, 10 tær og ellers alt man skal ha når man er et foster i uke 20. Lå og suttet på totten og så ut som hun hadde det fint!

Alle målene hennes lå midt i normalområdet og alt tyder på at hun er en fullstendig frisk og normal liten jente! Vi er sååååå heldige!!!!!!

Skrevet

Det må bare være fantastisk å se :o)

Jeg gleder meg inderlig på deres vegne!

Skrevet

Tusen takk! Jeg gleder meg veldig til den dagen kommer at du skriver her at du har vært på ultralyd og sett din lille gutt/jente også! Den dagen kommer, og den har du fortjent så inderlig!

Skrevet

Tusen takk, du er så god :o) ;o)

Jeg er veldig spent om dagen, men det ser foreløpig ut som om jeg responderer bra på hormonene. Til helgen er jeg kanskje gravid.......................... Hjæææææælp :o)

Skrevet

Ja, er ikke det en merkelig følelse? Vet du hva jeg sa til moren min etter en av inseminasjoene? Jeg sa visst noe sånt som "Gravid? Jeg? Det skulle tatt seg ut.....". Det er uvirkelig at man skal få det til, men plutselig går det! Fikk lagt ut 3D bilder nå! Er muligens bittelittegranne stolt.........

Skrevet

Jeg har nå beundret bildene av den lille prinsessen :o) Det er helt fantastisk. Det er virklig noe spesielt med det å ha fulgt med helt fra starte, ja faktisk fra før starten. Det er akkurat som om jeg kjenner henne.

Også tenk at det har gått så mange uker alt. Wow, tiden flyr.

Varme hilsner til dere alle tre :o)

Skrevet

Tusen takk for koselig hilsen. Utrolig hvor lang tiden er når man er "i det" og hvor kort den er når man ser tilbake....Men det går fortere og fortere tror jeg. Den lengste tiden var den før jeg ble gravid. Nå etter at jeg ble det er ventingen mye greiere og tiden suser avgårde.

Skrevet

Åh så nydelig lite knøtt..

Koselig med oppdatering.

Skrevet

Hun er jo bare utrolig nydelig!!!

Godt med en liten påminnelse om hva det er vi alle jobber mot, nettopp slike øyeblikk som det, å få se sin elskede lille baby der inne i magen!

Lett å forsvinne inn i testing etter det ene og det andre og oppleve at det er livet....

Lykke til videre, nå er det jo bare sommeren igjen, og så er hun hos dere, utenfor magen mener jeg, hun er jo så definitivt hos dere allerede!

Skrevet

Kjære Planlegger og dama!

Får helt tårer i øynene jeg av å se bidene av deres skjønne datter!!!! Husker godt tilbake til min egen graviditet....og alt vi lurte på...hvordan er hun egentlig og hvordan har hun det...og hva tenker hun...???

Det er herlig å være gravid, men enda bedre å føle på barnet utenpå magen!!! Gled dere!!! Det er så uvirkelig og fantastisk når hun plutselig er der!

Vi bare koser oss og hun har blitt så stor, ca 6 kg. Og hun som bare veide 2995 da hun ble født!!!! Må nyte denne tiden fullt ut!! Gleder meg til å følge dere!!

God klem

Skrevet

Tusen takk for pene ord og hyggelige hilsner fra dere! Ja, det er en herlig tid å være gravid også. I allefall for meg som har gledet meg så mye til å bli det og som attpåtil (hittil) har sluppet unna de verste plagene og vondtene. Da kan man virkelig kose seg, lese, handle, tenke og planlegge.

Jeg tenker mye på dere som holder på og prøver ennå, vet hva dere går gjennom og ønsker dere lykke til framover! Det skal lykkes for alle sammen i tur og orden framover tror jeg! Og koselig å høre fra dere som har fått babyer, at dere fortsatt titter innom og forteller hvordan det går med deres søte små! Fortsett kose dere framover, det er en herlig tid framover med godvær og utendørsliv!

Vi koser oss og øver oss med den bitte-bittelille babyen som Dama til planlegger ble bestemor til for snart 2 uker siden. Det går bra med henne og hun legger fint på seg. Litt over 2,2 kg nå! Hjemme fra sykehuset allerede, våken og klar i blikket og helt nydelig er hun! Jeg var innom henne i stad og leverte noen knøttsmå klær i str 40!!!!!!!!! som jeg fant på tilbud. Helt ufattelig små klær, faktisk så små at det er facinerende å kjøpe dem, selvom hun strengt tatt kan ha på seg 44 og 50 med litt oppbrettede ermer og ben. Lett å få litt kjøpedilla når det kommer sånne småfolk i familien, hihi!

Ha en fin-fin 17.mai alle sammen! Klem fra planleggerfamilien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...