Gå til innhold

hvilke hudpleie produkter bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vi lage en liten tråd her slik at vi kan dele tips om gode produkter?=)

Selv bruker jeg litt forskjellig:

*Dermal clay cleanser fra dermologica

*Nimue Day (fuktighetskrem)

*Decleor øyegele

Disse tre bruker jeg hver dag.

Ellers supplerer jeg med peeling og en maske ca 1 gang i uken:)

*nimue exfoliatng enzyme

*skin refinding masque

Til kroppen bruker jeg:

*spenol

*stretch mark control-clarins

*Nivea skrub krem (husker ikke helt hva den heter)

Sistnevnte slang jeg bare med i handlekurven (koster 40 kr) og den er rå deilig altså:) Skummende peeling som anbefales:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja....jeg bruker en mild rens fra clinique, fuktighetsservietter fra nivea for tørr og sensitiv hud, og fuktighetskrem fra thann.

Bruker en mild skrubbekrem fra clinigue en gang i uka, og leirmaske når jeg føler for det.

Til kroppen bruker jeg også fuktighetsserviettene, og spenol. Bruker sjelden skrubb, føler ikke behov for det.

Til håret bruker jeg en deilig shampoo fra thann, for tørr hodebunn, balsam fra herbal essences, og av og til en hårkur bestående av egg og øl, bl.a.

Skrevet

Håpløs på sånt,så jeg bruker nesten aldri noe. Har en ansiktskrem som er veldig mild,av merket Carita(fikk i gave) som jeg bruker en sjelden gang om jeg blir litt tørr. Jeg har stortsett aldri problemer med huden,så orker ikke dille så mye(men siden jeg er 28 burde jeg sikkert skjerpe meg!) Ellers tar jeg bare omega-3 og prøver å spise bra og drikke mye.

Det som gjør huden min aller finest,er sjøvann,faktisk! Seilte ute ett år,og badet/vasket meg stortsett kun i saltvann. Ingen kløe,ingen utslett,ingen urenheter.... Ikke like lett å opprettholde i kalde Norge da,men bor dere nært sjøen,så frisk opp ansiktet med litt saltvann fra tid til annen!

Ja,og så det viktigste da: Bruk solkrem!

Skrevet

Skal vi seeee.... I ansiktet bruker jeg en fuktighetskrem fra Nivea, den lukter kjemisk aprikos og jeg gleder meg til den er tom for da kan jeg kjøpe en ny som ikke lukter så rart... Jeg bruker også peelingkremen fra Nivea og ansiktsvasken av samme merke. Ellers så bruker jeg Spenol til mesteparten av kroppen, altså de områdene jeg når frem til for tiden... Til håret bruker jeg Define Shampo og balsam.

En av dagene skal jeg ut og kjøpe meg en deilig ansiktsmaske og hårkur, og få gubben til å massere føttene mine med en god, avkjølende fotkrem. DIGG!

Skrevet

Ja det er herlig å pleie seg selv litt:)

Jeg ser du bruker nimue HI=) et fantastisk merke spør du meg:) Bruker veldig mye derfra selv.

bruker vaselin intensiv care på kroppen og skrub hansker i dusjen. :)

Håret bruker jeg dumb blond fra bed head og hår kur fra redken (huff den er dyr, da men=) Balsam fra keraste

Ellers bruker jeg en håndkrem for ekstremt tørr hud ved behov fra body shop, den er helt fantastisk:)

eight hour cream er også ok innimellom på tørre partier, men syns lukta er litt sånn ekkel for tiden:)

Til huden bruker jeg som sagt merke nimue: rens, fukt, maske og peeling. Samt solfator fra md formulations. (VIKTIG, jenter=)

Mye vann og vitaminer er også viktig:)

Skrevet

Bruker Vaseline Intensive Care skum til fjerning av sminke, Nivea ansiktspeeling 1-2 dager i uken, VIC dagkrem til ansiktet. Ellers bruker jeg Spenol til kroppen, og Nivea scrub krem til kroppen av og til (helt sant, den er kjempedeilig :) ). Har også kjøpt meg sånn billig-billig fotskrub med tilhørende fotkrem på H&M med søt lukt av frukt som er deilig å bruke av og til :) Til håret er det Gliss sjampo og balsam.

Skrevet

Jeg bruker clinique cleansing creme sammen med clinique dagkrem, både morgen og kveld. Er strålende fornøyd:) Vurderer å kjøpe en nattkrem også. Ellers har jeg blitt avhengig av sheabutter fra Body Shop til kroppen, innbiller meg at huden blir skikkelig myk av den:) Til håret er jeg billig i drift, og bruker pantene i både shampoo og balsam.

Skrevet

Bruker clinique tre trinns system til ansiktet + total turnaround, også fra clinique og a-creme som nattkrem.

til henda går det mest i hemp fra bodyshop og litt a-creme der også

Kroppen vaskes med dusjolje fra sebamed og smøres med Aloe Sothing lotion fra bodyshop + a-creme hvis det trengs.

Håret får Nisim shampoo og balsam

Skrevet

Jeg bruker til ansiktet:

* dermalogica - skin smoothing cream

* dermalogica - total eye care

* dermalogica - microfoliant

Bruker peeling og ansiktsmaske i tilegg (fra Dermologica - husker ikke navnet)

På kroppen bruker jeg:

*babor - A+B+E vitamin (sånn ca)

Til håret sverger jeg til :

*Kerastase - for sensitiv scalp. Shampo og balsam

Jeg har tørr hud til vanlig - og siden jeg ble gravid har jeg fått masse kviser i T-sonen. Noen tips til å få bort dette???? Takker for svar.

Skrevet

Glemte:

* maske - dødehavsmaske! Kjempegod!!

:)

Skrevet

Hvor får man kjøpt dødehavsmaske?

Skrevet

Jeg fikk min av foreldrene mine da de hadde vært på ferie i Israel.

Tror Vita kjeden har dødehavsprodukter! Sjekk der!

Skrevet

Takk, da skal jeg prøve der:)

Skrevet

Jeg bruker Herbalifes sine hudprodukter som er helt naturlige og uten parabener..skikkelig fornøyd, er hudterapeut selv..

Skrevet

til spirenr 2:

Du kan jo prøve å bytte ut skin smoothing cream med active moist. Den som du bruker har lett for å bli litt fet nå når vi nærmer oss sommern:) Du kan jo prøve å variere litt mellom de 2. Skaff deg en prøve på den iallefall:)

Ellers er medicating glearing gel fra dermalogica god å bruke direkte på kvisene:) For meg iallefall funker skin refinding masque utmerket iallefall : ) Og ikke IKKE klem/pell på de:=)

ellers er du kjempe flink ser jeg med hudpleie rutinene og fortsett med det:=) Er mye hormoner ute å går:)

Skrevet

Må bare få anbefale to produkter. Jeg er blitt helt avhengig av Kanebo sin creamy soap til ansikt ! Den er utrolig god, og ikke minst drøy. En tube koster ca 300 kr, og varer i nesten 6 mnd !! Da bruker jeg den hver dag morgen og kveld.

Fuktighetskremen som jeg bruker til ansiktet er fra Lancome og heter Hydrazen. Den og er bare fantastisk. Fikk også en prøve på Helena Rubinstein sin nye fuktighetskrem. Den var med c - vitaminer og skulle være ekstra oppkvikkende. Og det var den virkelig !Så jeg skal gå til innkjøp av den. Men som sagt Kanebo ansiktsrens og fuktighetskrem fra Lancome kan virkelig anbefales..

Ellers så fungerer lano godt...

Skrevet

ser det er mange som bruker masse forskjellige mærker her..men bare å si en ting...dere får mye bedre resultat hvis dere bruker ET mærke..for produktene er laget for å høre sammen og gir et mye bedre resultat ENN hvis du bruker 3 forskjellige mærker. Hva kommer det av at man kjøper forskjellige mærker egentlig? er det ikke naturlig å kjøpe krem i samme mærke som rens når man er ute å handler...bare lurer..

Skrevet

Har veldig sensitiv hud og bruker Cosmica ansiktsvann, nattkrem og dagkrem som er helt uten parfyme og fargestoffer - og Biotherm Biosource ansiktsvask. Biotherm Aquasouce øyegelè.

Biotherm body lotion og Nivea oppstrammende body lotion.

Shwatzkopf Gliss shampo og balsam med Lotus...beste jeg har brukt noensinne -slår frisørprodukter ned i støvlene! Er jo kvartparten av prisen også, og lukter himmelsk:o) (og det sier litt, for alle andre shampoer blir jeg veldig kvalm av...)

Skrevet

...og Elisabeth Ardens Eight Hour Cream på leppene - verdens beste for tørre lepper!!! :o)

Skrevet

Ansiktet: Loreal Hydra Fresh + Dermalogica, solfaktor 25, litt farge i

Øynene: Garnier Eyecreme

Rens: Dermalogica cleansing gel

Kroppen: spenol

Skrevet

*Jeg bruker 3-trinns-systemtet fra Clinique til ansiktet morgen og kveld.

*Garnier fuktighetskrem (rosa krukke) hver kveld.

*Peelingkrem fra Cosmica 2 ganger i uken (apoteket).

*Ansiktsmasker når jeg husker på det. Blir kanskje bare 1 gang annenhver uke eller så.

Til kroppen bruker jeg Nivea body lotion (den blå flasken). Den er så kjempedeilig å smøre seg inn med og lukter behagelig!

Skrevet

Den kremen er fantastisk til alt !! Tar til og med bleieutslett, bruker den til alt !!

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg:

Kanebo til ansiktet

Biotherm til kroppen

Dior rensekrem

Peeling og maske når jeg finner det for godt :o)

Skrevet

Jeg bruker kakaokrem på magen og puppene i håp om å ikke få strekkmerker og så bruker jeg en spesiell håndkrem,for jeg blir så tørr på hendene(helt ekstremt). Utenom det bruker jeg ikke mye. Solkrem hvis det er sol. Og så blander jeg det inn i foundation'en hvis jeg sminker meg. Vasker bort sminka med vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...