Gå til innhold

November: Da sitter jeg lenka til sofaen

Anbefalte innlegg

med min nyvaksinerte guttebass. Han skreik ikke på d første stikke, men ¨litt på d andre. sov i 2 timer etterpå. Nå har han grått i en halvtime. sovna til slutt. men hikster ennå. Stakkar lille vennen min. Godt d ikke er ofte.

Fortsetter under...

Guttebassen sier takk. Fikk feber også og hadde tydelig vondt i ene låret. Der de stakk sist. Fikk paracet, men hadde bare 60 mg nå. Så da feberen ikke hadde gått ned etter to timer fikk han en til. Han har tatt kveld nå tror jeg.

Annonse

Hege het hun.

Mie var på kontroll i dag, alt i skjønneste orden :) Hun fikk vaksine dag, noe jeg hadde gruet meg til uten grunn. Hun gråt i 5 sekunder så var alt i orden igjen. Tøffa! Men jeg skal være obs på at hun kan få feber i kveld. Tror nok ho "står han a".

Ellers har en kraftig forkjølelse herjet i huset, men nå begynner vi å bli bra. Tar uansett sjansen på å stå på Aspyra i kveld i drittvære. Det begynner å lette litt nå da. Vi skal uansett kle oss godt.

Hvorfor byttet du helsestasjon?

Forkjølelse på tur her og...Drit dette.

Hadde vært moro å vært på Aspmyra i dag, men d blir ikke. Sviers kommer i kveld og skal være til søndag.

Det er vel bare Alstad og Sentrum som har jordmor, og jeg bor på Mørkved. så Magnus fikk automatisk hs der. Synd egentlig.

Hører masse skryt om Hege. Traff henne litt på barsel, og var inne på en sjekk i høst, da var det hun som satte meg på registrering osv. Hun er jo litt av den unge typen også.

Hvem tok i mot Mie da? Er sykt opptatt av sånne ting jeg:)hehe

Åååja, er det sånn det er, bare jordmor på Alstad og Sentrum. Da er jeg jo heldig som har jm og hs på samme plass, kjenner omtrent alle som jobber der nå.

Hun som tok imot Mie heter Sigrun og hun var helt super. Jeg hadde en komplisert fødsel for 2,5 år siden. Hun hadde lest journalen min fra den gangen og hun informerte de som kom på vakt og gjorde alt hun kunne for å unngå at det samme skulle skje denne gang. Hun var ærlig, og snakket ikke over hodet på meg. En heeelt annen opplevelse enn sist gang. Hvem hadde du?

Er du fra Bodø opprinnelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...