Gå til innhold

Combi eller Bagvogn?

Anbefalte innlegg

Hva skal vi kjøpe...?

Har tenkt mye på simo sin combi vogn, men no sir ho mor at ho ville kjøpt bagvogn først...

Og sportsvogn senere...

Me tanke på at eg blir nok fort lei en combivogn som en kan ha til barnet ikkje trenger vogn lenger...

Hva mener dere?

En combivogn koster jo meir og, men får jo brukt dn lenge då...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9295173-combi-eller-bagvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøper sportsvogn som vi legger inn en mykbag i fra starten av. Vi har bestemt oss for emmaljunga vogn og bag, og mykbaggen deres kan brukes som kjørepose senere! Er bare å glidelåse-av øverste kant og ta ut treplaten i bunnen...og så er den klar til bruk! er t.o.m. hull i den så man kan bruke selene i vognen.

Ikke for at jeg sier dette er den beste løsningen for alle, men sånn at du ser muligheten til sportsvogn fra start av :o)

Jeg har kjøpt Simo bagvogn nettopp fordi mange av de som har kjøpt combi vogn likevel ender opp med å kjøpe en sportsvogn senere. Derfor valgte jeg å kjøpe bagvogn brukt (de produserer ikke denne lenger, men finnes sikkert i noen butikker fortsatt da...), og så legger jeg heller pengene i en tøff sportsvogn når den tid kommer. Denne blir jo uansett brukt mye lenger enn en dypvogn.

Og så syns jeg Simo bagvogn er finere enn Simo combivogn...

jeg tenkte på det samme, men jeg ender opp med combi vogn.

er mye lettere å bære med seg bagen inn.

bagvognen er på vei ut, og kommer bare i 2 farger, hvertfall simo sin.

forskjell i pris er bare 600,-

så vi skal ha combi

Annonse

Får visst ikke vogna vi ville like vel... Pga brannen hos Emmaljunga produserer de ikke flere cerox vogner nå før 2008 modellene kommer ut i juli.

Ser ut til at det blir Simo Combi 625 på oss da. Den er ganske lav den også. også har den vendbardt håndtak.

Vi hadde tenkt å kjøpe bagvogn først og så en stilig, lett sportsvogn etterpå. Endte allikevel opp med å kjøpe en pent brukt combivogn som vi brukte i starten, og etter 1/2 år kjøpte vi en råtøff sportsvogn. Combivognene er veldig tunge, og spesielt når barnet også etter hvert ble tyngre så var det veldig deilig å gå over til sportsvogna.

I ettertid har jeg vært glad for at vi kjøpte combivogn i steden for bagvogn, for nå bruker 2-åringen den når han skal sove ute i barnehagen. Hadde vi kjøpt en bagvogn så hadde vi sikkert endt opp med å kjøpe en barnehagevogn også, så sånn sett har vi spart en del penger.

I tillegg var bagen til combivognen veldig kjekk å ha i begynnelsen, ettersom vi brukte den i steden for reiseseng når vi var på overnattingsbesøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...