Gå til innhold

Hvor kjøpe mammabukser i str 54??

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med mitt fjerde barn og vet av erfaring at mammaklær i store størrelser ikke er lett å finne. Men jeg håper jo at litt har skjedd siden sist! Vet noen om nettbutikker eller vanlige butikker som selger klær i str 52, 54 eller større? Jeg trenger først og fremst bukser. Ønsker meg gode mammabukser og ikke bare for store, uformelige vanlige bukser.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9295121-hvor-kj%C3%B8pe-mammabukser-i-str-54/
Del på andre sider

Fortsetter under...

på kapphal har de ei super bukse,den er svart..og tror kanskje merke heter mother line..det er også et strikk i buksa,slik at man kan vokse med den,genial!!og str xl er perfekt...og den har faktisk veldig god passform også,iallefall på meg:)

Takk for tipset! Hvilken størrelse tilsvarer xl der? Eller for å spørre på en annen måte; hvilken størrelse bruker du normalt sett?

Jeg har 20 mils kjøring til nærmeste KappAhl, så jeg kan ikke bare stikke innom for å sjekke selv, derfor spør jeg. Men har de bukse som kan passe meg, så reiser jeg jammen en tur en av dagene.

På HM BiB kjøper jeg jeans str 50-52

Jeg har kjøpt denne buksen

http://www.mammahuset.no/productview.php?page=2&mgid=6&gid=9

str 48. Den sitter over lårene men det synes jeg faktisk er penere enn at det "henger og slenger" dessuten har jeg det meste av min str over lår og rumper.

Den kan du jo også bestille på nett. Jeg var innom i butikken, men er relativt sikker på du har full retur rett om den ikke passer.

Annonse

Jeg kjøpte et par bukser fra Motherhood.com når jeg var gravid med tvillingene våre. Det var fine klær i god kvalitet, men det ble veldig dyrt med porto, toll og moms. På klær må man jo betale toll også, ikke bare moms og gebyr slik det er på mange andre ting man handler.

hei hi;)

oi....20 mil..det var ganske langt ja...kanskje du bør ringe den aktuelle butikken og høre om de har den først,så du slipper en bom tur...hvet ikke helt hvilken str xl tilsvarer...kanskje rundt 52-54,også er det strech i den..så har jeg også en piratbukse fra hm,i strl xl,den var litt trang til å begynne med,men etter du har brukt den noen timer så går den ut ganske masse...lykke til med klesshoppinga da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...