Gjest Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Har snart prøvd alt som er her... koke vask.. zalo.. noen som har testet denne på hvitt tøy? funker den??
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har prøvd den, og synes den var veldig god på flekker. Hadde en hvit T- skjorte med flekker som ikke gikk av i vask, + skjortekraven til mannen min var grå. La begge deler i bløt i varmt vann i bøtte med masse pulver over natta. La det rett i vaskemaskinen etterpå og vasket på 60 grader. Begge deler ble krystallhvite. Husker at jeg gnikka litt på flekkene på kvelden når de hadde ligget en stund i bløt.
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 så den er verdt å prøve med andre ord? hmm... får kjøpe en sånn da.. Takker for tipset!
St.Sunniva Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Vil du prøve et billigere alternativ som funker på det meste, så kjøp vanlig Domestos Fresh (uten klor)...sånn som man da vanligvis bruker til f.eks toalettet. Den funker helt fint! Mye billigere enn Vanish iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå