Gå til innhold

Er det liv jeg kjenner?

Gjest

Anbefalte innlegg

Er 13+3. Etter jeg ble gravid må jeg som sikkert mange andre, på do om natten. De siste nettene, etter toalettbesøk, når jeg ligger i sengen og det er helt stille både i leiligheten og utenfor, synes jeg at jeg har kjent noe der nede hvor jeg vet babyen ligger. Klarer ikke helt å beskrive hva det er. Det er kanskje alt for tidlig til å være den lille jeg kjenner?

Fortsetter under...

Hmmm... Det er vanskelig å si, det er jo så individuelt. Men så spennende uansett da! Fredag morgen (da var jeg 15+1) kjente jeg for første gang noe som kanskje var den lille. Lå helt stille på siden og kjente noe leamusaktig på den ene siden. Men det var over så fort. Siden har jeg ikke kjent noe, men konsentrerer meg mer om å kjenne etter nå. Gleder meg sånn til det blir tydelig liv!

Jeg kjente for første gang igår, uke 16+1. Det kjente sut som en liten boble, en følelse jeg aldri har kjent før. Tenkte med en gang på babyen, og nrr jeg sjekket på internet så jeg at det var en helt vanlig måte å beskrive tidlig liv på, en boble som sprakk (eller en liten fiskefinne som slo :) Jeg er ikke i tvil, det var mn lille skatt jeg kjente :)

Men det er jo ikke så lett å vite alltid sies det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...