Gå til innhold

er MA sjeldent?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får panikk bare av tanken.jeg har ingen grunn til det,men leser så mye ekkelt ang dette.er 12 uker på vei nå,men er så redd for dette MA.får ikke fred med meg selv!får en aldri noen teng til noe før beskjeden på ul!??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har hatt en MA i fjor sommer, og jeg begynte å blø, det begynte ett par uker etter fosteret var dødt, og når jeg tenker over det i etter tid så mistet jeg vel symptomene ett par uker før blødningen startet.....

Skrevet

MA skjer ike ofte, men det skjer. Jeg opplevde en MA i 20. svangerskapsuke. Ikke noe forvarsel eller noenting. Ikke blødning eller vondt. Fikk vite at gullet mitt var dødt på første ordinære UL. Som regel merker man ingenting til en MA. Jeg mistet ikke engang symptomene, enda jeg hadde bært på min engel i over tre uker etter at den døde..

Men ikke bli skremt. Det er ytterst sjelden at noe slikt skjer. Ikke les på disse abort-sidene. Verken du eller babyen har godt av at du går rundt og tenker på det. Mest sannsynlig går alt helt fint :)

Masse lykke til :)

Skrevet

tuuuuusen hjertelig takk for gode å beroligende svar!!!jeg har store problemer med det,å det var akkurat dette svaret jeg trengte.samboeren min får panikk når jeg nevner det hele tiden å prøver til sin store fortvilelse å få meg over på andre tanker.men hodet har låst seg fast på dette!!!tusen takk nok engang..hadde ikke klart meg uten BIM:):)

Skrevet

Føler det på akkurat samme måte. Det er klart det er lett å tenke på slike ting, men du skal vite at det ikke skjer ofte. Det kommer nok til å gå bra med deg også :)

Klem

Skrevet

Det er helt vanlig at symptomene forsvinner når man er rundt 12 uker på vei. Mange blir bekymret da, men så kommer magen etter en stund og enda litt senere kjenner man liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...