3 gull Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Etter 3 mislykkede ivf-forsøk (1privat og 2 ved off. sykehus) hvor det ble tatt ut få egg (2-5) av middels kvalitet, var sjansen for å lykkes ved neste forsøk til stede, men ikke særlig stor ifølge min lege. Antall egg ble helt klart færre og færre... , men vi bestemte oss for å prøve en siste gang. Det jeg gjorde annerledes denne gangen var at jeg gikk til soneterapi 4 ganger før egguttak. Det gjorde underverker; hele 20 egg ble tatt ut, 14 ble befruktet. Av disse ble 2 satt inn og 11 ble frosset ned!! Legene mente et mirakel hadde skjedd. Jeg tror fotsoneterapien var avgjørende. 9 måneder senere ble vi foreldre til verdens flotteste guttebaby! Ikke nøl med å prøve alternativ behandling i forbindelse med forsøkene - kanskje skjer det et mirakel for flere....
Hegemus Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kan skrive under på dette jeg også... hadde flere egg under forsøk me fotsoneterapi enn uten...
Emma*den lykkelige venter Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har prøvd fotsoneterapi, reflexologi og akupungtur uten at det har hatt noe effekt. Godt å høre at dette virker for noen, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Brukt mye penger og tid på noe som ikke har virket. Greit å ikke tro blindt på dette, men absolutt verdt et forsøk. For noen virker det, for andre virker placebo-effekten av dette!! Gratulerer med barnet :-))
kaisa Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Hei. Det virker som om jeg er i samme situasjon, nemlig at jeg får færre og færre egg på hvert forsøk og at kvaliteten heller ikke er veldig bra. Blir jo litt "små desperat" og villig til å prøve omtrent hva som helst for å bedre mulighetene for å lykkes - også alternative metoder. Hvor fikk du denne behandlingen? Jeg bor i Oslo.
3 gull Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg bor i Trondheim, så jeg har dessverre ikke noen navn på terapeuter i Oslo.
kaisa Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Får prøve å finne meg en på egen hånd - uansett_ takk skal du ha:-)
kaisa Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Glemte forresten å spørre om hvilken medisin du brukte ved de ulike forsøkene? Jeg har nemlig brukt både menopur og gonal uten at det har gitt merkbare forskjeller.. Skal prøve puregon neste gang, men regner ikke med at det heller er noe vidundermiddel.
bollibompa Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Hei 3 gull! Jeg vil gjerne ha navn på fotsoneterapeuten du gikk til i Tr.heim. Har benyttet akkupunktur på mine forsøk, i alt 7 stk. Kan gjerne tenke meg å prøve ut noe nytt. Regner med at denne fotsoneterapeuten har erfaring med behandling av barnløse da?
3 gull Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2007 Hei Kaisa Jeg brukte gonal. Lykke til med neste forsøk!
3 gull Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. mai 2007 Hei bollibompa Jeg gikk hos Gunn Dahlø, Heimdal Naturterapisenter. Hun har behandlet mange barnløse med svært gode resultater. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå