Gå til innhold

Til dere som er studenter og har bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Til dere som er studenter og har bekkenløsning NYTT 12:08 14.05.2007

Hei jenter!

Jeg er student og har bekkenløsning. Nå er vi midt i eksamenstid og jeg merker at jeg ikke klarer å gjennomføre slik jeg ønsker. Vi holder nå på med en forskningsoppgave som går over noen uker, der vi selv disponerer tiden og kan jobbe hjemme dersom vi ønsker det. Jeg trodde derfor at dette skulle gå bra siden jeg kunne styre meg selv og ta evt pauser når det passet. Nå i det siste har jeg desverre bare blitt verre til tross for at jeg går regelmessig til fysioterapaut, bruker krykker og bekkenbelte. Jeg klarer knapt nok å sitte ved pcen å skrive i mer enn 20 min, da er jeg helt ødelagt... :(

Er det noen av dere som vet hvordan jeg kan gå frem for å evt utsette eksamen eller få forlenget tid? Er der noen andre i samme situasjon som har gode råd å komme med? Jeg er så fortvilet og vil gjerne gjennomføre, men det ser ikke ut som det lar seg gjøre likevel..

Takker for alle svar!!!

Fortsetter under...

Eg har nett levert inn bachlor. Har også slitt med å sitte, men har det nok ikkje like ille som du. Det eg gjorde var rett og slett å sitte/ligge meg i senga, godt støtta opp av puter. Mykt og godt og kunne då sitte lenger uten at rumpa "brant". Snakk med fysioterapeuten din og rådgiver ved skulen, dei kan fortelle deg om evt permisjon, utsettelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...