Gå til innhold

Noen som vil hjelpe ;O)

Anbefalte innlegg

Hehe, gubben kom faktisk å spurte meg igår om vi kunne finne noen navn til ungen vi får den dagen det skjer! Hehe! Er jo ikke gravid enda men håper det skjer snart!

Så har funnet noen navn vi liker, men trenger litt hjelp og se hva dere syntes:O) Velg ett jente navn og ett guttenavn:O)

Som dere sikkert ser vil vi ha dobbelt navn, har dere noen andre forslag med dobbeltnavn kom gjerne med de :o)

JENTER:

* Ida Eline

* Tilde Madelen

* Maiken

* Tiril Christine

GUTTER:

* Leon Alexander

* Isak Leander

* Lucas

* Sebastian Andre

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9293126-noen-som-vil-hjelpe-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine navn!!

Jeg likte også kjempegodt Ida Eline, og av gutta ville jeg gått for Isak Leander...Sebastian er også et fint navn, men blir litt langt med med Andre til slutt!!

Vi har bestemt oss for Helena, og guttenavn er vi helt uenige om. Han vil ha Carl Magne, æsj... det blir for langt med to etternavn... Jeg liker Alexander godt...

Er gøy å ha litt navnelek innimellom:)

Det med navn er ikke lett, men veldig gøy!

Jeg syns Tilde Madelen var veldig fint.

Av guttenavn syns jeg Leo Alexander er fint (ville kuttet ut n i leon).

Hva med Tuva? Tuva Katrine f.eks?

Eller Remi Andre?

Å, mulighetene er altfor mange!!!! Håper spiren sitter snart da, så dere får bestemme navn snart!!!

Annonse

Jeg er med i fanklubben av Ida Eline :o) Siden datteren min heter Matilde så må jeg jo si jeg liker Tilde selv om jeg ikke er så begeistret for Madelen. Hva med Tilde Elin (lang i-lyd, ikke trykk på e'en)?

Guttenavn: Isak Alexander ;o)

Så koselig og atypisk mann du har som foreslår navne"lek" allerede nå! Det hadde aldri gubben min kommet på - bare såvidt vi klarte å finne et navn til den snuppa vi allerede har :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...