Gå til innhold

sex


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

hvor ofte hadde dere sex i prøveperioden?litt privat spørsmål kanskje men jeg er så usikker på hvor hardt jeg skal prøve og da er det greit og spørre dere som allerede er gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi planla ikke noe sånn veldig vi da:)men alt klaffet på første forsøk:) men tror vi hadde sex sånn når det passet seg, og en gang om dagen da vi mente jeg hadde EL. tok ingen EL tester:) regnet ut sånn ca bare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig da. gratulerer så masse. så du bare sluttet med prevensjon og så var du gravid?eller ventet du til alt stabiliserte seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. For oss tok det lang tid første gang. Da hadde vi sex annenhver dag under fruktbarhetsdagene. Jeg gikk på http://www.bryllup.dk/index.php?option=com_womancalendar&action=render&josDate=2007-04-10&josMP=26&josML=4

Denne linken kan du fylle ut siste mens. og da kommer det en oversikt over eggløsning og f.eks når dere skal ha sex hvis dere planlegger gutt eller jente. selvsagt er det ikke til å stole på med 100% men verd å se på linken. :-D Vi er prøvere igjen nå med nr 2. har prøvd i 2 mnd etter at jeg tok ut kobberspiralen men har enda ikke blir gravid.. håpe at det skjer fortere denne gangen da. Tips: en sæd-celle kan leve opptil 72 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...gjorde det...bare sluttet, og så skjedde det:) føler meg heldig, for det er ikke sånn for alle:) er idag 5+6:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så deilig at det skjedde så fort. hadde du brukt p piller da eller? og hvor lenge. jeg har gått på p piller i 6 år og slutter med de om 20 dager. gleder meg ufattelig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen sluttet jeg på p-pillene den 29 november og 6 desember var jeg gravid. Helt sprøtt men gikk i 10 år på pillene og hadde nok et ras i eggstokkene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex annenhver dag her :) på dag 10, 12 og 14, slik at det traff på el dagen ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...