HalvMaraton Skrevet 26. mai 2007 #26 Skrevet 26. mai 2007 hei jeg er ikke ute etter å slenge dritt til deg, men jeg må medgi at jeg er enig med noen av de som har svart deg over her. har tenkt litt på det siden jeg leste innlegget ditt første gang, og kommet frem til at jeg syns det er noe av det viktigste helsepersonell gjør: spørre om hjelp når det er noe de ikke kan. mange ganger kan det være flaut fordi det er noe man burde kunne på det nivået man er, men det er viktigere ting på spill enn ens egen stolthet. jeg tviler ikke på at du gjorde prosedyren riktig, men jeg syns det er et viktig argument for at du burde spurt om hjelp at du faktisk ikke engang har oversikt over hva som kan gå galt hvis man ikke gjør det riktig. for hvis du hadde det ville du visst at ikke alle ting vil vise seg umiddelbart. jeg mener ikke at du skal bli bekymret for at du har gjort noe galt. men jeg mener du burde spurt om hjelp av en erfaren person for å være 100 prosent sikker.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #27 Skrevet 26. mai 2007 Hvem har sagt at jeg synes det er flaut å spørre? Den eneste grunnen til at jeg spurte her, var at jeg ikke hadde så mange å spørre når jeg skulle på jobb. Jeg er fullt klar over at ikke alle ting vises umiddelbart. Men det gikk som sagt greit, og når jeg hadde "oppskriften" skjønte jeg det med en gang. Trengte bare en oppfriskning, og det var nok å høre her og å lese på det arket. Men det er jo fint at jeg ga dere noe å tenke på, da.
♥Snulder Skrevet 27. mai 2007 #28 Skrevet 27. mai 2007 Aggressiv liten sak du gitt, som ikke tåler å bli motsagt???? Jeg signerer vanligvis ALDRI som anonym... av den enkle grunn at jeg stort sett er på forumsider hvor det ikke finnes anonymknapp. Grunnen til at jeg kom opp som anonym i mitt første innlegg til deg var simpelthen at jeg bare trykket på første og beste uten å tenke meg om... Det er også grunnen til at jeg sto frem med nick i mitt neste innlegg. Jeg har intet problem med å stå for det jeg sier og gjør.... Det har derimot du ser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå