Gå til innhold

kan gynekolog se en evt graviditet?

Anbefalte innlegg

skal til gyn på onsdag, har ikke hat mens siden 17 mars, men har hatt mens smerter i 8 dager nå ca, uten at tanta har vist seg.

men med slike sykluser som jeg har nå har jeg ikke peiling på når e evt har hatt el.

har oxo en veldig trang tl å tisse hele tiden, brystene er blitt større og veldi ømme, dette skjedde i sammenheng med når mens murringene kom.

men om jeg er gravid, å dette er vedlig tidlig i ett evt svangerskap, kan en gynoklog da se dette når han tar en titt der nede?

oxo ett anna spm jeg lure på, må man ha el for å få mens?? eller kan el utebli og mens komme alikavel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9292988-kan-gynekolog-se-en-evt-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

å, godt for deg da :) Ja, så klart hadde jo det beste vært at du var gravid, men når det ikke er sånn er det beste at tanta faktisk kommer. Det er såååå frustrerende å gå og vente at den skal komme og når man ikke vet når den har tenkt å vise seg.

Lykke til i neste prøveperiode!!!

Annonse

Etter at jeg sluttet med pillene var syklusene på rundt 32 dager, men begynte å klusse i oktober. Sist pp var på 76 dager. Hadde regnet med at denne skulle bli kortere siden jeg faktisk fikk positiv el-test (og tempstigning), men neeei da. Ingen tegn til TR ennå. Er på dag 38 nå

ok. jeg har ikke begynt med sann temping og el enda, skjønner meg ikke helt på det enda, hehe:D

men har du oppsøkt legen? var det jeg skulle med gynekolog skjønner du, se om der er noe, for har hatt faste sykulser siden jeg var 11..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...