Gå til innhold

Til alle fra Nedre/Øvre Eiker :) Nytt treff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen. Har satt opp et nytt bim-treff på Sanden Hotell, Hokksund. Mandag 21 mai kl.13.00. Håper mange kan komme. Meld dere på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må sjekke kalenderen, men kan ikke huske at jeg skal noe annet.

Kommer hvis det ikke er noe annet satt opp.

Skrevet

Jeg jobber dessverre når møtet er jeg... :( Håper det blir et igjen snart som jeg kan være med på :)

Skrevet

Jeg er nok garantert med =)

Får plage sambo til å vekke og få meg opp :P Hehe

Skrevet

Hei. Så fint med treff da. Jeg kommer helt sikkert om formen er bra igjen. Forkjølet og verking hele kroppe. Gir nærmere tilbakemelding

søndag kveld.

Skrevet

heihei...

jeg skal prøve å komme hvis formen er bra...

klemklem

Skrevet

Blir det fortsatt treff på Sanden Hotell?

Tror jeg skal klare å komme meg avgårde jeg også da.

Har dere møttes tidligere eller? Er ny her jeg, så jeg synes dette er litt "skummelt"...

Og skal jeg bare lete etter de med store mager?

Skrevet

Hei. Første gang jeg er med på treff også. Har bare "snakket" med folk her inne. Blir veldig koslig. Det blir fortsatt treff for vi er noen nå :) Bare se etter store mager :) he he

Skrevet

Hei. tror ikke jeg kommer i dag. synd for det er jo veldig koselig og treffe dere andre som bor i nærheten.....

Er fortsatt veldig forkjølet. Må se an nærmere litt utpå dagen. For dere som evtuelt kommer hils fra meg da. Og kos dere på Sanden. Det er veldig trivelig sted på Sanden Hotell og hyggelige folk som eier stedet.

Sola skinner og litt sommer vær i dag. Men kanskje vi seees på Sanden etterpå.... Klem fra meg.

Skrevet

Hei. Får håpe du blir bedre utover dagen da, ellers kan vi jo treffes en annen gang. God bedring! Snakkes

Skrevet

herregud, jeg bor rett ved siden av Sanden og gikk glipp av dette. Så ikke innlegget før nå. Når blir neste?:)

Skrevet

Er ikke helt sikker på når neste blir. Mener kanskje det var Ziba som skulle sette opp igjen?

Du er hjertelig velkommen hvertfall, vi har det kjempehyggelig på treffene våre og hotellet er "perfekt" samlested =)

Skrevet

Hei. Skal prøve å få satt opp et nytt treff snart. Fint om dere kom med innspill om når det kan være. Reiser snart på ferie, så vet ikke om jeg får vært med. Ziba :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...