Gå til innhold

Noen som har gitt jordbær til 11mnd gutt/jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at dette kan være allergifremkallende,vi har ingen allergier i familien.I går fikk han jordbær og han elsket det,vi gav han bare et da,men han ville gjerne ha mer.Må bare prøve meg fram,eller burde jeg la være? han er 11mnd og ei uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et av de glassene til hipp til 6 mnd inneholder jordbør så kan ikke se at det skal være farlig

Skrevet

Å få jordbær rett fra kurven og jordbær som er kokt er ikke samme sak. Jeg ville absolutt ha ventet med jordbær var jeg deg.

Skrevet

Jag har gett jordbär utan att få reaktion på det. Du kan ju ge små portioner för att säkra dig att han inte får allergisk reaktion. Det finns ju många andra fina frukter och bär också. Men allt med måtta menar jag...

Skrevet

Da får jeg bare gi han et en sjelden gang,klart jeg ikke vil at han skal få allergisk reaksjon,og helt enig...mange andre gode frukter.Alt med måte er jo også riktig.takk for svar jenter:)

Skrevet

Hmmm dette har jeg gitt uten å ha tenkt noe mer på deg... hun har fått fra hun var 7 mnd gammel (skyller jo selvfølgelig jordbærene først eller gir henne det som er "inni").

Skrevet

Gutten min var ca 11 mnd i fjor sommer og da spiste han masse jordbær. Ammet fortsatt og tenkte det var greit å introdusere mens han fortsatt fokk mm. Gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...