Gå til innhold

Kan æ ta voltaren og paracet samtidi eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E ik så inne på dissa medisinan, sjeldn æ tar d! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du. Gis på sykehuset til operasjonspasienter.

Men voltaren er kraftige saker, kan hende det holder med den....?

Skrevet

Ja fikk det på sykehuset etter keisersnitt. Sammen har de god effekt.

Voltaren får men jo bare på resept så du har vel fått beskjed om hvordan du skal ta det+

Skrevet

Skal ta 1x3. Men syns ikke voltaren tar smertene. Så da er det ikke farlig. Kan ta 1 paracet og en voltaren kanskje?

Takk for svar :-)

Skrevet

Det var det jeg fikk, gikk helt fint. Tok dette 3 ganger daglig!

Skrevet

Ok! Takk skal du ha :-)

Skrevet

Bare et tips, og ikke for å henge ut de som har svart deg her, men jeg ville ALDRI stolt på anbefalinger om dosering av medisiner på et nettforum som dette! Hør med legen din så er du sikker :)

Skrevet

litt enig med anonym her... dersom du kjenner de som har svart tar du jo avgjørelsen selv på hvor mye du stoler på dem, men jeg ville heller ringt legen som skrev ut voltaren for deg. Dersom det ikke hjelper som du sier så kanskje han finner noe annet til deg istedenfor. Synes det høres litt skummelt ut å bare ta mer reseptfri smertestillende til allerede utskrevet medisin fra lege...den dosen han skrev ut er jo for en grunn.. ? - men det er jo bare meg da :)

Skrevet

jeg hadde en betennelse i armen for en stund siden. Fikk da voltaren av fastlegen min. Virker både betennelsessdempende og smertelindrende. Jeg fikk beskjed om å ta paracet samtidig, for da virket tablettene bedre. Tok 3 ganger pr. dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...