LilleVakreAnna Skrevet 14. mai 2007 #1 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg skrev masse her om hvor fortvila jeg var etter samtale med lege på sykehuset der vi utredes, da vi skulle få svar på blodprøver + sædprøve. Hun gynekologen sa at prøverør var eneste mulighet, og at det eneste hun kunne gjøre for oss var å henvise oss videre. Hun ville ikke svare på andre spørsmål vi hadde eller noe. Etter denne timen tok hun 14 dagers ferie, og vi fikk ikke snakke med noen andre. Men fordi jeg ikke klarte å takle dette her tok vi kontakt med fastlegen min, som gjerne ville prøve å hjelpe oss. Hun har snakka med folk på lab'en der mannen min tok sædprøve, og de sier at prøva ligger innenfor verdiene til å kunne få AIH(??) f.eks. og at det kan være en fin start. Eller at det kan være andre ting å prøve ut. Men at vi absolutt kan håpe på at det klaffer etter naturmetoden! Men fastlegen min anbefalte at vi fikk henvisning til Rikshospitalet for videre utredning likevel. Så ringte hun gyn fra sykehuset igjen i dag, mannen min som snakka med ho. Han prøvde å spørre litt om AIH++ og da ble hun kjempesur, for hun hadde sagt til oss før at vi måtte bare prøve prøverør. Hun sa dessuten at AIH bare var for folk som skulle bruke sæd-donor. Og nå vil hun ikke henvise oss noe sted, før han har tatt ny sædprøve, i midten av juli... Hun er ikke en gang enig med Rikshospitalet når han kan ta ny prøve, og hun ble vel nesten sint fordi han hadde snakka med noen andre om resultatet på første prøva... Jeg blir så FRUSTRERT!!!!!!!!!!!! Skjønner jo at de må ha ny sædprøve for å kunne si noe sikkert, men hvis han skal ta den i midten av juli er det jo fellesferie og så skal hun håpløse gyn sikkert bruke 2 mnd på å henvise oss -og vips er jula der!! Skjønner at jeg overdriver nå.... men blir helt SPRØ av at vi ikke får gjort NOE, og at hun ikke skjønner noenting!! Noen forslag?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9292521-har-vi-noen-rett-til-%C3%A5-bytte-lege-p%C3%A5-sykehuset-der-vi-utredes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. mai 2007 #2 Del Skrevet 14. mai 2007 Fy for et fælt menneske! Var selv utsatt for en gyn som ikke ville svare på noen spørsmål, så jeg skifta. Jeg gikk privat jeg for jeg orket ikke ta sjangsen på å møte en til sånn. Så jeg har blitt utreda på volvat. Så finn deg en ny gyn med en gang og få en second opinion. Masse lykke til! Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9292521-har-vi-noen-rett-til-%C3%A5-bytte-lege-p%C3%A5-sykehuset-der-vi-utredes/#findComment-9294848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endaenbabyønskes Skrevet 14. mai 2007 #3 Del Skrevet 14. mai 2007 Dette høres ikke bra ut!!!!! Ærlig talt, er det mulig å være så ufølsom som den drittkjærringa!!!! Stå på og krev at dere skal bli tatt på alvor. Dere kan prate med hvem dere vil. Jeg blir rasende på dine vegne! Ikke gi dere. LYKKE TIL!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9292521-har-vi-noen-rett-til-%C3%A5-bytte-lege-p%C3%A5-sykehuset-der-vi-utredes/#findComment-9296393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå