scubagirl med scubababy Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Hei Krin.. Lurer på om du kunne ta en liten titt på meg jeg? Jeg er gravid og har termin 14. august.. Ser du hvordan fødselen blir? Vi vet ikke kjønnet, men hva ser du at det blir? Jeg har liksom en guttefølelse. Vet ikke hvorfor, men etter at min svigermor sa at samboer skulle hett Guro om det ble jente har jeg liksom festet med så ved det navnet, at nå vil jeg ha jente.. Jeg er født 30.01.72 Samboer er født 08.08.84. Termin 14.08.07 På forhånd takk
Krin Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Hei scubagirl med scubababy! Du må ta dette med en klype salt men det jeg får inn på deg er at du vil få en gutt som magefølelsen din sier og at fødselen vil være normal og den vil gå veldig bra.Lykke til
scubagirl med scubababy Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Takk for svar Krin... Tror du fødselen er rundt termin da? Eller kommer det opp andre svar hos deg? Har måttet begynne på insulin, så jeg håper jo at babyen ikke blir så stor som man kan frykte ved høyt blodsukker. Så kanskje fødsel før termin hadde vært kjekt?
Krin Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Hei scubagirl med scubababy! Begynner å bli litt sliten men det jeg får inn er at du muligens føder inntil tre uker før men dette må du ta med en klype salt.
scubagirl med scubababy Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Inntil 3 uker før termin ja... Godt du ikke sa jeg kommer til å gå over termin.. Tusen takk igjen for den flotte innsatsen med å spå oss "desperate" jenter her inne på forumet.. Klem fra...
Krin Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Takker og bukker koselig å kunne hjelpe )))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå