Nivea30 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Er det temperaturmålingene man registrerer hos fertilityfriend?
Nivea30 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 ok, takk for svar:) Når kan jeg begynne å registrere der da? Er på dag 18 i syklusen, vet ikke om det har noe å si...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Du kan begynne med en gang=) Bare registrer de dagene du hadde mensen, så den vet hvor i syklusen du er. Du har vel kanskje hatt EL, men du kan ihvertfall følge med på om tempen holder seg høy. Håper den gjør det=) Lykke til!
Nivea30 Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Takk for hjelpen! Har testet med el-tester i lang tid nå, fremdeles ikke fått positiv. Men får håpe den kommer snart. Da registrerer jeg meg der:) Lykke til du også!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Tusen takk=) Da finner den nok EL for deg, håper den ikke er langt unna. Krysser fingrene for at dette blir din eneste chart=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå