Gå til innhold

Hvilke leker liker babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er veldig glad i leker som kan trykkes på, ristes på og der man kan snurre på ting etc. Det er toppers. Hvis de har musikk i tillegg står hun og "danser"

Skrevet

Det går nok i ting som kan trykkes på her også. Feks DVD opptageren, oppdager stadig at den er satt på opptak. Da har Leander vært på ferde.

Vi har også en liten skilpadde som har masse knapper på som spiller musikk. Den er populær.

Skrevet

Emily liker best fjernkontrollen og en skje, men av "kjøpeleker" er det å rive ned tårn av klosser, eller å sutte på rangler med bjeller på som er den store vinneren akkurat nå. I tillegg til dukkevognen da. Den rer hun ut av hele dagen.

Skrevet

Fotball er veldig stas, gjerne gå etter å sparke når vi holder. Han liker også en hund/bamse der man kan trykke forskjellige steder så kommer det musikk, da vugger han takten. Tårn av klosser er kjempegøy å rive ned.

Fjernkontroller - han fikk en som ikke virket mer, men den var ikke like morsom gitt... hehe. For ikke å snakke om ledninger, hullet til sentralstøvsugeren, håndtaket på peisen i stua.

Skrevet

Ting å trykke på er populært her og, ellers er tomme plastflasker helt topp! Baller er også veldig morsome, men han blir ganske så sint når de triller for langt bort,

Skrevet

Tobias digger fjernkontroller, mobiltelefoner og ledninger.. Så han har fått sitt eget av alt dette - for å holde han unna de som faktisk fungerer.. hehe.. Minner meg på at jeg må ut å kjøpe ny mobillader i dag, for den har han kortsluttet tror jeg..

Tomme pappesker og brusflasker er en slager på kjøkkenet hos mormor, i tillegg har hun et sånt stabletårn fra ikea som han elsker å slå langt pokker ivold og krabbe etter og slå igjen og igjen...

Babygymen duger enda faktisk, han sitter foran den og bruker den som "treningsapparat".. Og egentlig alt man kan putte i munnen, og alt som er "mamma sin"...

Ikke vanskelig med andre ord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...