Gå til innhold

Mor til 2 "pergounger" : )

Anbefalte innlegg

Jeg har fått begge mine to smårollinger ved hjelp av pergo. Fikk begge ved første forsøk på dobbel pergodose. Nå er jeg klar for 3. gutt/jente og har derfor gått på en ny dobbel pergokur denne mnd. Har ikke tatt noen eggløsningstest, men er nesten sikker på at jeg har hatt det (kjente veldig godt eggløsningssmerter med begge de forrige barna, og også denne gangen). Har hatt en sterk følelse siden eggløsning at jeg har vært gravid. Har jo opplevd det to ganger før : ) Hadde IKM nå på fredag, men den kom ikke. Hadde likevel ganske sterke mensmurringer. På lørdag tok jeg en grav.test, den var negativ. Seinere på lørdag blødde jeg bitte litt og antok selvsagt at nå var tanta kommet. Spottet bitte litt etter dette og blødde såvidt litt på søndag. I dag er det ingenting.

Jeg har jo aldri fått mensen etter en pergokur (har jo blitt gravid begge gangene), så derfor lurer jeg på om mensen blir mindre og kortere etter en kur?? Vanligvis blør jeg mye 2. og 3. mensdag og litt mindre de 2, 3 neste dagene. Håper andre pergokjennere kan hjelpe meg : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9291966-mor-til-2-pergounger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...