Gå til innhold

Tidlig testing og svake kryss!!!

Anbefalte innlegg

Så klarte jeg ikke holde meg likevel! 3 dager før IKM.

Tissa på testen kl 05.30. trøtt som bare det, og traff testen sånn ca, men den så ut som den funket greit.

Etter ca 1,5-2 min kom et svaaaaaaaaaaaaaakt kryss. (Bruke CB.)

Vekket samboeren min, og spurte om han kunne se krysset. Stakkars fyr. Brukte noen minutter på å vende seg til lyset på soverommet først, men han så streke. Svak ,men den er der.

MEN vil ikke juble enda. Løper på apoteket og kjøper flere tester i lunsjen. Har lest at noen er kjemiske gravide, og får mens likevel. Hadde ma i mars, og vet ikke om det er "godt feste" eller andre teite ting man inbiller seg.

Jeg fikk tvillinger i 1998 og de kom etter flere års prøving, så jeg tar ingenting for gitt.

Men kjenner meg gravid, og det er jo lov å håpe håpe håpe....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9291541-tidlig-testing-og-svake-kryss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende lotta72!!

Krysser fingrene for sterkere kryss i neste omgang! =)

Hvilke symptomer har du??

Nå har jeg ømme pupper, stikninger i livmor, vondt i høyre side (kan det være det gule legemet som er så vondt???) mye utflod (stilig!), tissetrengt og småkvalm (det siste er sikkert fordi jeg håper så inderlig at det er en spire der inne...)

=)

Hei Dolly Duck.

Mine symptomer.

Jeg har vondt i hofter og lår. Akkuratt som vokse smerter eller om du har trent altfor hardt.

Ufattelig trøtt. Virkelig svir i øynene.

Øm i magen.

Litt kvalm og halsbrann.

Stikker i magen.

Vondt i brystene, spesielt på nedsiden.

Selvfølgelig kan dette bare være innbildning og hver for seg betyr det jo ingenting, men med svak positiv test må jeg si at jeg begynner å håpe.

Gledestårer holdes tilbake til testen blir sterkere, men blir nok enormt skuffet om dette skulle vise seg å være feil.

Vanskelig å holde konsentrasjonen oppe. Vente vente vente vente håpe håpe håpe håpe.......

Når har du IKM?

Dette høres lovende ut!! Jeg krysser alt for deg! =)

Jeg har ikm lørdag ca...

Tenkte å teste mandag fordi det er en merkedag i familien, det hadde vært veldig kjekt om den var positiv da!

Det sikreste tegnet hos meg har vært ømme pupper på innsiden, og ikke bare utsiden som jeg har hver syklus. Denne gang er de veldig ømme på utsiden, og ikke fullt så ømme på innsiden, så jeg er litt nervøs for at jeg øser meg opp uten grunn. Da går jeg rett i bakken, tror jeg!

Men jeg er også nervøs fordi jeg har så veldig vondt i høyre eggstokk! Leste et sted at det kunne være at eggsekken var veldig stor og at den verker frem til ikm fordi den henger der og produserer hormoner... Jeg får håpe det er det det er, og ikke en eller annen dum cyste som ligger og blokkerer...

Når skal du teste igjen??

8-)

Annonse

Hei:)

Jeg har vært på apoteket og kjøpt flere tester. CB. De hadde ikke den digitale inne, så da blir det å se på streker igjen. Sa eplekjekt at jeg skulle kjøpe to positive tester, samt gravidevitaminer. (spiser folat allerede) Dama så litt pussig på meg. Ho ho.

Jeg regner med at jeg tester i morgen tidlig. Den bør jo være sterkere da. Så på bruksanvisningen, og det svakeste eksemplet de viste der på positiv test, så akkuratt ut som min test. Så jeg må jo være befruktet. Spørsmålet er vel om det har funnet bra nok feste.

Klarer du å holde deg helt til mandag? Trikset må være å ikke ha en tilgjengelig test i huset.

Jeg har også hatt vondt i den ene eggstokken fra eggeløsning til nå.

MEN dumme cyster skal vi ikke ha noe av. Ingen av oss!

Synes du skal legge den tanken på hylla.

Dette blir noen spennende dager. Jeg håper så inderlig:)

Vi får krysse fingrene for hvarendre.

Jeg er nok eplekjekk som sier jeg skal teste først på mandag. Tipper jeg har pisset på pinnen allerede fredag morgen, hihi

Hørtes kjempelurt ut å kjøpe positive tester! Skal jammen jeg også gjør (hun er nok under opplæring hun som ikke skjønnte hva du mente, hehe)!!

Har en test igjen fra billigetester.no Skal bruke opp den, og så kjøpe cb om den er negativ eller svak (For tanta skal IKKE komme!!)

Godt å høre at andre også har vondt i eggstokken...! Da tar jeg det som et godt tegn! =)

Tok en test til nå. Klarte ikke å la være.

Var vel ca 2 timer siden jeg var på do sist, og igjen var testen svak positiv etter 1-2 min. Og nå var det jo på ettermiddags"skvett".

Må jo begynne å tro nå?

Ikm 16. Hmmmm..

Teste igjen i morgen tidlig. Er den da enda sterkere positiv, jubler jeg.

Går rundt med hamrende hjerte, og et smil om munnen.

lotta72

Tror jeg bare sier gratulerer jeg, 2 pos tester må jo bare stemme.

Har selv ikm 17, men tør ikke teste enda, blir bare så skuffa om den er neg. Har også hatt stikkinger i eggstokken siden el, har ufattelig ømmme pupper,er trøtt, kvalm, har halsbrann, og det rareste av alt er at jeg i de siste 6-7 mnd har spottet 4-5 dager før ikm, men ikke denne gangen?????Kanskje det er vår tur, endelig etter 19 pp.

xxxxxxxx fingrer og alt som er, håper testen din blir sterkere i morgen. Lykke til.

Annonse

Er virkelig ikke bare jeg som har sterke indikasjoner på at noe er igang.

Vel, testen var litt sterkere i dag. Ikke mye, men litt. Hadde liksom håpet på et skikkelig sterkt plusstegn.

Tar en tur ut i lunsjen igjen, og ser om jeg får tak i den digitale CB.

Men 3 svake positive tester har jeg iallefall hatt.

Blir helt tussete å lese på bli gavid, om falske positive tester, og jenter som begynner å blø. ikm er jo i morge. Dessuten vet jeg at jeg hadde el på dag 15. Ikke rart den er litt svak egentlig.

Ja ja. Om vi her inne skulle ha noen fordel i forhold til mange inne på bli gravid, må det være at å bruke noen ekstra 100-lapper på tester spiller ingen rolle så lenge de er positive.

Jeg fortsetter å teste. SKAL ha det sterke krysset.

Nå er jeg såååå glad på dine vegne!

Dette er virkelig gode nyheter! 8-D

Hvor mange dager før ikm tok du første testen?? Jeg kan strengt tatt svi av den ene jeg har i morgen, tre dager før ikm.... men det er vel hysterisk tidlig, eller??? Tapp, tapp, tapp....

Kjempeklem og gigantiske lykkeønskninger!!!

Strø rundt deg med babystov når overskkuddet nærmer seg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...