Gå til innhold

Kan man få et plutselig blodtrykksfall? Hva er symptome ne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var kvalm og utmattet i hele går.Kastet ikke opp. I tillegg hadde jeg mye kynnere og var rett og slett uvel. Har hatt litt lavt blodtrykk tidligere og lure på om det er det som har skjedd? Er bedre idag, men trøtt og utmattet. Er i uke 29. Det er masse liv i magen, så er ikke bekymret for det, men syntes det er rart at jeg plutselig blir super sliten og kvalm....

Noen forslag?

Skrevet

Jeg sliter litt med lavt blodtrykk om dagen og får blodtrykksfall ca 1 gang om dagen.. det er veldig ubehagelig..... blir kvalm, kaster noen ganger opp, svimmel, varm og rett og slett dårlig.. må legge meg......

begynte på meg rundt uke 28....

er 30 uker på vei nå og har det litt som du beskriver.. kanskje det er vanlig på dette tidspunktet?? ikke sikker jeg..... men du må nok bare slappe av og ta det i ditt eget tempo.......

du bør også drikke masse masse masse vann.. det hjelper hvis det er blodtrykket ditt det er noe med.... ha med deg en imsdal flaske som du fyller på overalt... da er det lettere å få i seg nok ;)

Skrevet

Samme her, egentlig ingen "anfall" men bare generelt kvalm og fryktelig slapp og utmattet. Jeg har ganske lavt blodtrykk, og er bare blitt beordret hvile rett og slett. Tror ikke dette er så unormalt.

Skrevet

Jeg hadde noen plutselige blodtrykksfall i 1. tri.

Det kom gjerne om morgenen i/etter dusjen og før jeg hadde fått spist frokost.

Det artet seg i form av at jeg ble kvalm, svimmel og kaldsvettet eller vanlig svettet.

Da var det bare å legge seg flatt på gulvet og vente på at det gav seg.

Varte for min del sjelden mer enn ca 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...