Gå til innhold

70-talls Simo bagvogn ;-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som hadde lyst på det nyeste av det nyeste, svingbart hjul, vogn med mykbag, kompakt sammenslått..... osv... endte opp med en kjempekul Simo bagvogn fra 70-tallet ;-)))

Mannen min syntes det egentlig ikke var nødvendig med ny vogn. Vi venter barn nr4 og har en del stående (men ingenting jeg var helt fornøyd med). Sjekket også danske og tyske nettsider, litt billigere der og vi skal kjøre nedover i sommerferien allikevel.

Da jeg var inne på finn.no en dag, så var det en "gammel" Simo bagvogn, ikke så langt herfra. Viste den til mannen min, mer "på tull" egentlig tenkte jeg, for han er jo ikke interessert i vogner allikevel.

Han ble bare sååååååå forelska i vogna. DEN ville han ha. Jeg måtte bare ringe, så skulle han kjøre ut med en gang (dette var en lørdagskveld.. haha).

Jeg ringte og joda, den hadde de ennå, så min kjære kjørte ut og nå har vi altså en kjempefin 70talls Simo vogn til den lille jenta våres :-))) Den er veldig fin brukt, er ikke stygg og slit selv om den er gammel.

Litt kjedelig på fargen (grå), men jeg har tenkt å se om ikke den nye Simo Softline Sleep Duo passer på min bag også! Piffe den opp litt med rosa ;-))

Den er nok ikke så lette å legge sammen, er jo nokså stor, men tenkte at jeg kan da bruke 3hjulingen jeg har som 'ta med' vogn og ha denne til å gå tur og la babyen sove i.

God plass har den hvertfall :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er kjempe fin:) gratulerer med vognvalget:)

Skrevet

Så moro :o) Det er fint med noe som er litt annerledes!

Skrevet

Jeg synes også de gamle simo vognene er så flotte, kunne godt tenke meg sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...