Gå til innhold

å nei blod på papiret:(


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

men ingen smerter... håper smertene holder seg unna altså,er fryktlig nervøs for å finne mere blod eller at jeg skal få smerter:(

satser på at det er pga sexen i går kveld,krysser fingrer for det,ikke mere sex før ev. uke 37 :P

vil gjerne ha litt opp muntring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Solstrålen.

 

Fant dette svaret fra Siri i ekspertsvar arkivet. Håper det roer nervene litt. Lykke til!

 

 

 

"Dette er ganske så normalt. Så lenge en liten blødning ikke går over i en full mens er det helt greit.

Alle gravide får litt skjørere slimhinner, noen blør for ingen ting mens andre blør lett etter samleie. Det er ingen grunn til å avstå fra sex, med mindre man har fått beskjed fra legen om dette.

Jeg tror ikke du behøver å være bekymret.

Lykke til videre!"

Vennlig hilsen Jordmor Siri von Krogh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhorvelig mange har små blødninger uten at noe er galt. Legen min sa det var omtrent like vanlig som vanlig.(om du skjønner ;p)

Hadde små blødninger i noen uker forrige sv.skap. Men alt var i skjønneste orden.

pga forskjellige ting var jeg jo selvfølgelig veldig skremt,og det ble ingen sex på med resten av sv.skapet:p *kremt*

Så prøv å pust ut,spiren din har det nok bra! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper att det ikke kommer noe mere,har ikke hatt smerter heller enda... håper min kjære lille spire klorer seg godt å fast til nærmere uke 40:)

takk for beroligende svar til dere begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...