mammapus Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Ville egentlig bare melde min ankomst her. Dette er bare så spennende. Dersom alt går godt, så blir vi foreldre 21. januar 2008. Kanskje til og med den 20. januar - bedre bursdagsgave kan man vel ikke ønske seg.
Life is a gift Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Heisann mammapus! Vi har også termin 21. (evt 20.)januar 08. Dette er så spennende, og litt merkelig...vi prøver å lese på eksamen, men det er litt vanskelig...hehe Har du sagt det til noen enda?
2 søte små:-) Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Gratulerer så mye! Lykke til i tiden framover:-)
mammapus Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2007 Så kult med samme termin... Skjønner at eksamenslesing går dårlig. Selv forsøker jeg å holde konsentrasjonen på jobb og det er jo ingen enkelt sak. Har ikke sagt det til ei sjel, annet enn damen på legekontoret. Min mann mener vi bør vente. I alle fall til etter første kontroll som er 8. juni. Hyggelig om vi kan følge hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå