Gå til innhold

Ene større enn det andre..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Brystene mine vokser skjevt om jeg kan si det.

Det høyre brystet mitt er iallefall en størrelse større enn det venstre. Er dette vanlig. Kommer det til å jevne seg ut Jeg er 6 uker på vei.

 

Føler meg jo helt bedervet... Sukk

Kanskje jeg er overfladisk, men jeg gråt i natt pga dette.. De har aldri vært slik før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

unskyld meg..dette er kanskje viktig for deg, og mener ikke og fornærme deg..men serriøst..leser om folk her som blør og er redd for barna sine, folk har bekkenløsning og alvorlige plager og traumatiske fødsler osv...da virker pupper som vokser i utakt litt pirkete..

hva i all vide verden skal du gjøre dersom du får strekk merker??

ønsker deg virkelig lykke til altså, men serriøst..det er endel ting du må regne med dersom du vil være gravid og få barn..

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille deg, mia_mor_med_bebi_i_magen

Det var kun et spm om dette var normalt. Ikke noe mer. Er førstegangsfødende, og synes det er mye som skjer med kroppen som er uvant. Så hvis min problemer er så j****** små fordi jeg ikke har bøldninger, så får du fortelle meg om et forum hvor jeg kan gå å spørre om slike ting. Bare synd jeg misforsto dette forumet da. 1. Trimester. Trodde man kunne spørre om alt her, UTEN å få høre at problemene dine er for små..

Å så langt som strekkmerker gjelder. Jeg er FULL av dem fra før, det skal du ikke bekymre deg for. Kanskje fordi jeg er så lite fornøyd m kroppen fra før, at NOEN forandringer blir litt i overkant med en gang. Og kanskje jeg er stygg nå, men du BØR utvide din horisont her angående hva man kan spørre om. Leste en plass HER inne at ingen sp er for dumme o.l.

 

Så istedet hadde jeg blitt glad for bare ett "Ja, det er vanlig!", eller "Nei, det må du sjekke opp".. Not more.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg, ene brystet er litt større enn det andre, og ihvertfall brystvorten...

 

Skal jeg være helt ærlig, så syns jeg det er godt at det er noen "bagatell" spørsmål her også. Ikke misforstå meg, men er veldig mye, hjelp jeg blør, hjelp jeg har vondt i magen osv. De må jo også selvfølgelig få spørre de også, så mye de vil. Men det må også alle andre.

 

Og for de som enda ikke har funnet ut av det enda, så er det faktisk veldig vanlig med små blødninger i begynelsen av svangerskapet pga hormoner, det er helt vanlig med smerter i livmoren pga at den vokser.

 

Dette skal være et forum der man kan spørre om alt!! Fra bryster til store blødninger osv, det er ingen grunn til å kritisere noen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si jeg er litt enig med mia. Det sier seg jo selv at du ikke trenger å gå til legen fordi det ene brystet ditt er litt større enn det andre.. går jo ikke ann å være hysterisk heller. Hvis det plager deg såå mye så er du heldig, for da kan ikke du ha mange ting å ergre deg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt tre legetimer i mitt liv. Er ikke en hypokonder, og har heller ingen planer om å spørre legen om det. Hvor du innbiller deg at du har lest at jeg har sagt at jeg skal til legen, kan jeg ikke skjønne..

Det er derfor jeg spør dere.

For alt jeg visste kunne det være et tegn på at hele meg var fu*ked up... Hvordan skal jeg vite dette da, når jeg aldri har vært gravid før. Å når jeg da spør et enkelt spørsmål, så blir folk pissed fordi mitt problem ikke er stort nok..

 

Greit nok at dette med brystene ikke er så farlig, nå fant jeg jo smertelig ut av det ved hjelp av deres sure toner. Jeg fant også ut at jeg skal stille lite spm her inne med mindre jeg blør meg ihjel, for det er jo tydligvis det endeste dere er interesserte i å svare på..

 

Men kanskje dere damer som ikke synes annet enn "alvorlige" ting er verdt å svare skulle få dere et eget forum her inne. Så kan de som har "lite alvorlige" spørsmål også ha en plass å gå????

 

Å til de som har slike problemer, jeg føler med dere og håper det går bra. Dette innlegget er ikke ymtet til dere!!

 

Ha en ellers finfin dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anonym,

 

Synes ikke du skal bry deg om folk som er ute etter å kritisere andre.

Jeg er helt enig med deg om at dette er et forum hvor ingen spørsmål er dumme.Hvis vi her inne bare skulle tillate oss å være bekymret for SA og MA, så tror jeg ikke jeg hadde orket å være her.

Ang spørsmålet ditt- jeg har til vanlig et bryst som er litt større enn det andre.Det har blitt mye tydeligere i svangerskapet.Min erfaring fra forige gang, er at alt normaliserer seg etter fødsel og amming.

Selv om størrelsen er litt i ubalanse,nyter jeg å ha fått litt større pupper:-)

Lykke,lykke til

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...