Ella_Bella_Snupperella Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Velkommen skal du være i tråden: "Solskinnssnuppa'er med babylyst" Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene! Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder! Et par ønsker: - Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene) - Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon) - Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på. Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er: Maggimor, 23, Drammen *MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ) Barnkanskje? 28, Oslo LittleMermaid, 29, ... Dekita, 22, Trøndelag (Æ) Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ) *siv*, 23, Haugesund Bellababy, 26, Oslo Kathrine, 20, Porsgrunn TauZa, 23, Oslo Sagasol, 24, Bergen Rafi, 28, Bodø Delfinen1, 23, På flyttefot De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden! Så har vi da kommet frem til at det kunne ha vært kjekt med et treff ala de treffene som arrangeres blant dem med samme termin. Vi har snakket litt om dato i forrige ukes tråd, samt sted og tid. De som har lyst og kan møte opp kan gjøre det Søndag 17. juni kl.12.00 ved den store fontenen i Vigelandsparken! Blir det ikke fint vær er det kort vei hjem til meg eller til Majorstua/Bogstadveien og mange caféer! Håper så mange som mulig blir med og hvis ikke - det kommer nok flere treff! Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu! Navn (bare hvis du har lyst): Bosted: Alder (din og kjærestens): Yrke/utdanning (din og kjærestens): Hvor lenge har dere vært sammen: Interesser: Sivilistatus: Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Hvor mange barn ønsker du/dere: Når har dere "planlagt" å bli gravide: Navn hvis det blir gutt: Navn hvis det blir jente: Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 20 - og Gratulerer med Dagen på 17.mai! c",)
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2007 Hei Hei Godt Folk! Drit vær ute idag! Noen andre som føler at mandagen blir ekstra kjip da?? Hadde ihvertfall store planer om å ta meg en fin tur rundt sognsvann, men den gang ei idag! Holder meg ved siden av peisen satser jeg! Ellers - helgen har vært fin den! Har lagt litt flere planer for sommerferie! Hadde tenkt oss til Sør-Afrika, men det blir nok for kaldt å bruke sommerferie på! Sto alle plasser at det var milde vintre og kun litt kaldt på kvelden - men ifølge en bekjent som har vært der er det drit kaldt i august (sånn "alle må kjøpe seg hansker" vær)! Da det frister ikke å erstatte solen her til lands for enda mere vinter akkurat! Vi tenkte å satse på tur dit i vinter kanskje! Stikke til solen da! Men nå i sommer da...? Vi har lagt oss på vår andre valg - USA! Der har vi familie og kommer til å dra innom New York, Washington, San Francisco og muligens også Los Angeles! Da kan du skjønne at jeg sitter her og stresser over flybilletter og hotel og hva vi skal finne på der! Må jo bestille det snart da! Ellers håper jeg at alle dere andre har det bra der dere er! Ble jo litt stille på alle kanter forrige uke (også mitt)... Alle er opptatt med sitt tenker jeg! Håper dere får sjans å titte innom og hilse på og fortelle litt hvordan dere har hatt det siden sist! Klemmer mellom regndråpene!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2007 Forresten du Rafi - du hadde siste innlegget fra forrige ukes tråd! Jeg syns du skal gjøre det som samboeren din foreslo jeg! Hvis det er slik at du har brukt langt tid på å vente på at han skal bli klar, da er det vel best å hoppe i det nå som han er blitt det?? Kan skjønne at det med festivalen i sommer er muligens en liten hindring om skulle bli gravid med en gang - men om du ikke blir det er det jo ingen problem! Og om du skulle bli det - alkohol er ikke oppskriften nødvendigvis på en vellykket festival! Om formen din er grei (les: ligger ikke og kaster opp over toalettskålen eller er dødsens trøtt) og du klarer å kose deg uten å drikke, da er det ingen grunn for at en graviditet skal stoppe din festivalopplevelse! Og hvis formen ikk er så grei - ta det mere med ro eller kanseller for i år - en god venninne vil jo forstå det når du kan fortelle grunnen (kanskje hun tom kan komme med alternative forslag??) Alt er ikke tapt pga en gravidtet! Det er hvertfall det jeg syns! Håper du får til å velge hva som blir best for deg og din samboer! Klemmer
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Hei alle!!! Nå er jeg helt i hundre... Igjen... Vi har bestemt oss for å begynne å by på et hus... Det er så fint der at jeg nesten kommer bare av å se bildene av det..hihi... http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10021120&sid=3aS_dTCxf544112&pos=11&tot=34 Så i dag ligger jeg hjemme på sofaen og venter på telefon fra megleren... Det her er så spennende at jeg har vondt i magen! Samboeren sa dette til meg i går etter visning: Får vi det huset her skal vi lage baby med en gang!!!! SÅååååå glad nå! Så da er det bare å se om vi får det eller ikke.... Beklager at jeg akkurat nå er sterkt egosentrisk.. Men dette er litt stort for meg... hihi Lover å engasjere meg sterkere senere!
Rafi Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Takk for råd angåenge min forhåpentligvis kommende graviditet ja jeg snakket med en venninne som er gravid nå, og også hun sa hvis det skulle skje at jeg er gravid da så ville nå hun forhåpentligvis bli glad på mine vegne, og ikke tenke på at jeg "ødelegger" turen. Jeg har kjempe lyst å dra uansett jeg, og det gjør jeg som sagt at formen er bra osv. Har det ikke skjedd noe til da, så går det jo greit uansett. herregud jeg er så spent nå. Under to uker igjen til jeg slutter med prevensjon. Kan ikke helt fatte det jeg. Det gikk liksom så fort Maggimor-gratulerer med snart huskjøp og snart baby klar samboer det må jo føles så utrolig deilig. Jeg kjenner den følelsen av å få en samboer som sier at nå er jeg klar !!! Lykke til. Hold oss oppdatert ang bud runden
Hemmeligheten Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Hei Snupper! I går prøvde jeg å ha den alvorlige når skal vi ha barn praten med kjæresten. Han avfeide meg raskt å sa: det skal vi ikke snakke om nå! Jeg valgt å ikke bli sur for vi har hatt det så fint. Jeg sa bare at han skulle ta det opp når det passet. Vanskelig å finne en god mulighet for å snakke om det. Ikke rundt sex, ikke når en av oss er sliten, ikke når noen av oss er stressa. Jeg synest det var den perfekte anledning i går. Tydleigvis ikke han. Lurer bare på hva han tenker. Om han mener jeg er helt på jordet eller hva. Skulle vert tankeleser. Av og til er han "med" i fremtidsdrømmer og i neste øyeblikket ikke i det heletatt. Jeg har slutta på p-stav og sa til han at det var fordi jeg snart ville ha barn. Veldig frustrerende! Tror jeg hører til i gruppen når mannen ikke er klar.(trodde ikke det var så ille som det virket som nå) åååe!
Rafi Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg skjønner din frustrasjon !! Jeg har vært der før. For noen måneder siden så fikk jeg høre fra min samboer at han ikke ville ha barn før kanskje til neste år. Kunne helst vente to-tre år. Tror du jeg ble deppa da??? Jeg hadde mest lyst legge meg å hyle høyt. Jeg var nede i flere dager før jeg sa til meg selv, at det er ikke noe jeg kan gjøre med det nå. Så får jeg heller bare vente å se om han kanskje endrer mening. Og jammen gjorde han ikke det !!! Og kjappere enn jeg noen gang hadde trodd. Men jeg har følt akkurat som du, og man må bare holde ut, en vakker dag så sier de av seg selv at nå er tiden inne..... Selv om det akkurat nå ikke føles sånn.
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Uff Tauza... Kan hende du traff han på en dårlig dag... Håp på det... Og som Rafi sier, lev med det og han kommer etter fortere enn du tror... Rafi: Er det ikke skrekkblandet fryd å slutte med prevensjon??? Herregud det er jo noe av det mest nervepirrende som fins! Hehe... Men så utrolig stas det er og... Jeg gleder meg til å ha sex når jeg ikke er på pilla lenger... Da skal jeg ligge der og tenke at: jipppiii! Dette kan det bli unger av! he he Jeg er så utrolig hyper i dag altså... Alt har gått min vei i dag. Jeg har hatt fri fra jobb, fikk den beste parkeringsplassen på kjøpesenteret, og fant masse duker og sånt som jeg skulle ha på kjempesalg. OG jeg var førstemann til å legge inn bud på huset... Tenk om jeg får det a!!! Da blir jeg helt hysterisk!!!
Rafi Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Jo å slutte på prevensjon er skikkelig skummelt;) fordi jeg husker i begynnelsen før man hadde fått begynt på p-piller og kanskje var litt uforsiktige. Da var man kjempe redd for at noe skulle skje. Men nå kan det faktisk skje noe, og det føles så deilig. Og ikke minst slippe å tenke på prevensjon. Tror det blir en ny opplevelse 11 dager igjen nå. Jeg sa til min samboer i går at det føltes litt trist å måtte flytte fra leiligheten som vi har bodd i så lenge nå. Men han sa så fint at vi måtte bare tenke at vi starter en ny epoke i livet vårt, og da ble jeg litt rørt Så jeg virkelig skjønner at dette er noe han gleder seg til også.
rosered Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Hei snuppaer:) Har vært en hektisk uke, har kun vært inne og lest litt, men ikke fått tatt meg tid til å skrive... Forrige helg var fylt opp av bursdag (jippi nå er jeg 24) og konfirmasjon til nevøen min, og resten av uka har jeg jobba og hatt mer bursdagsbesøk... Pluss at jeg var ekstremt trøtt, sikkert fordi det skjedde så mye og i tillegg stress på jobben, mye sykdom og foreldresamtaler (jobber i bhg)... Maggimor: Krysser fingrene for at dere får huset, er litt småkjent i de traktene for samboeren min er derfra.... Det var jo et kjempefint hus... Jeg vil og ha hus, men prisene her er mer enn vi klarer, så da må vi enten spare for harde livet eller flytte enda lenger unna Oslo... Rafi: Å slutte på prevensjon er spennende ja, egentlig syns jeg det tok tid å venne seg å ikke ta pilla lenger jeg da... Følte liksom at det var noe som jeg glemte hver morra... Og Bellababy og alle andre, vi søker om sol (ihvertfall ikke regnvær) i morra på østlandet og gjerne resten av uka:)
Brina86 Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Maggimor: GUri malla så flott det huset var.. det super sjarmerende barneværelset og deilig bad.. aaah.. hage for barna og leke i.. hehe.. er på bolig markedet vi og.. men enda ikek funnet noe vi vil ha da... tviler på at vi finner noe helt enna.. er så utvikling i boligmarkedet her jeg bor siden broen er nedbetalt og plutselig skal alle bo her.. huset jeg bor i nå ble kjøpt for 2 890 000, det identiske nabohuset er nå taksert til 4 990 000... boligfeltet er bare ett år gammelt.. hehe.. sykt og tenke på.. fant en leilighet men det var bare noe lureri og MASSE med liten skrift fra notar.. og jeg som var kjempe instilt på den... Da kunne vi hoppet rett i det og begynt med en gang men men.. sånn kan det no gå.... Sikkert likegreit... viser seg at 4 stk på jobben er på tjukka, så hadde jeg i tilleg som har 100% stilling gått ut i mamma permisjon med alle deltidsansatte så hadde vi nok gått under.. hehe... Reiser snart til oslo for og overraske min far i hans 50 års dag.. da kommer jeg og en del av familien vår fra utlandet og overrasker han med en heidundranes fest.. blir kjekt og se lillesøstrene mine igjen,... det gleder jeg meg mest til.. de er 4 og 1.. herligste jentene i verden
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Hei alle sammen! JEG HAR KJØPT HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er i fyr og flamme nå. Skjønner ikke helt hva som har skjedd men.. he he... Vi skal i hvertfall flytte til Solbergelva i September... I og med lillebroren til sambo skal bo hos oss en uke får vi ikke diskutert babyplaner før neste uke... Men har jeg holdt ut til nå skal jeg vel holde litt til ja! Huset er alt vi har ønsket oss. Det er stor hage som ligger trygt fra veien. 2 bad og badtue, og badekar som jeg har hatt såååå lyst på! Store fine løsninger og alt! Er så utrolig fornøyd jeg nå!!!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. mai 2007 Hei hei Solskinnssnuppa'er!!!! Først en STOOOOOOOOOOOOOOOOOR gratulasjon til Maggimor når det gjelder huskjøp!!! Det er bare super fint hus og utrolig kjekt at du fikk det! Tenker meg du er glad du ikke fikk den forrige nå eller??? Også er jeg spent nå på hvordan det blir med babyplanene dine! Høres helt fantastisk ut, at alt plutselig klaffer for deg og din kjære! Kjempe kjempe kjempe glad på dine vegner!!! Kan tenke meg at du i tiden frem mot september kommer til å sveve på bomullsskyer!!!! Brina86 - velkommen skal du være! Var vel deg som hadde innlegg om spiral og prevensjon i forrige ukes innlegg??? Håper du har fått hjelp i den saken! Håper du finner deg et fint hus snart da du og - og at fu får det fint i din fars 50 årsdag! Rosered - Gratulerer med overstått 24 årsdag! Nesten halvveis til 50 du nå! Og er helt helt enig med deg - vi søker SOL SOL SOL i de nærmeste dagene!!! Hvordan går det forresten med prøvingen?? Er dere godt i gang - om jeg får lov å være så innpåsliten med å spørre??? Rafi - Gratulerer med å nærme deg prevensjonsslutt da! Tror nok du vil være lykkelig med det valget! Så tar du sommeren sånn som det kommer! TauZa - skikkelig kjipt å bli avfeid når du er så interessert i å få barn snart! Men er enig med Rafi og Maggimor om at han sikkert kommer snart etter i tanken om barn! Skal krysse fingrene for deg jeg!!! Ellers lurer jeg på hvordan *siv*, *MIAMI*, Kathrine og Sagasol har det der ute i verden!!! Her i gården kjemper jeg igjen mot en forkjølelse - tror jeg har kjørt meg selv litt tynt den siste tiden - har vært super opptatt og sannsynligvis blitt for sliten og immunforsvaret har bare takket for seg! Men jeg kommer meg dag for dag og er snart på topp igjen! Vi har bestilt sommerfeire iforgårs - til USA! 3 uker i juli som skal fordeles på New York, Washington, Los Angeles og San Francisco! Gleder oss som noen unger! Gleder oss gjør vi til 17.mai imorgen! Vi skal ha en fin 17.mai frokost og en fin 17. middag og hvis været holder (*håpe håpe*) blir det bunad og vandring i oslo!!! Har dere andre bunader som skal frem imorgen?? Min er Bergens bunad og syns det er synd jeg bare får brukt den en gang i året - spesielt siden jeg brukte så mye energi på å lage den selv - har ennå ikke så mange bryllup eller barnedåp å bruke den i! Men frem skal den - om så bare i leiligheten hvis det pøser ned! Håper dere får en fantastisk dag folkens! Kom gjerne innom her litt på 18. eller helgen og fortell litt hva dere gjorde! Solskinnsklemmer og igjen mange gratulasjoner til de som skal ha det!
Rafi Skrevet 16. mai 2007 #15 Skrevet 16. mai 2007 Da vil jeg bare benytte sjansen til å ønske dere alle sammen en kjempe fin 17 mai. Ser ut som at de som bor lenger sør i landet får en finere dag værmessig enn vi her nord. Dessverre. Så det blir vel frem med paraplyen for min del. Men bunaden skal på uansett, det er bra sikkert. Ellers så skal vi etter planen sove i vår nye leilighet i natt, så det kan jo bli spennende. Har masse å gjøre der, mye som skal på plass. Så det blir en travel 16 mai for min del. Hurra for 17 mai
Brina86 Skrevet 16. mai 2007 #16 Skrevet 16. mai 2007 Maggimor: GRATULERER SÅ MASSE DA!!!!! Guuuuri malla så heldig du er om dagene da.. alt går jo rett etter planen.. hehe.. kjempe misunnelig men unner deg dette... dere har det jo sikekrt såååå flott sammen om dagene.. baby praten kan jo dere ta om natten i sengen da.. hehe... koselig og mase litt før man tar natta... ha en suuuuuper 17 mai du også da *klem* Bellababy: hei hei.. jo takkf or det.. koselig at jeg er så velkommen her inne.. jeg har sjekket opp i det og fant en nyttig side for og finne riktig prevansjon for nettopp ditt behov... så så jeg epeleptikere og eneste alternativene var spiral elelr kondom.. spurte typen om han vilel begynne og bruke kondom.. men han takket pent nei.. heheh.. skjønner han godt.. liker ikke helt det derre selv.. så klussete og få på og da er det lett for at stemningen bare dør ut.. hehe.. så noen fine hus på nettet da.. men var store avisoppslag her jeg bor om at den delen i bergen jeg bor har bolig prisene økt MEST i hele hordaland.. så tror vi venter litt til.. men finner vi noe fint så går vi nok for det.. så har ikek begynt og leite helt skikkelig enda... men var en leilighet vi nesten kjøpte da.. men var nok bare noe lureri og pengesluk fra "no tar vi deg" folkene.. hehe.. men men.. det kommer nok min tur snart.. heldigvis har meg og samboeren bestemt oss på og få spiralen ut innen utgangen av januar så om vi har hus eller ei så skal vi begynne da.. men skal søke bolig lån før jeg "viser" forhåpentligvis.. gleder meg sånn... er jo så masse herlige barn innom i butikken min.. dåner jo helt av baby lyst.. så kjipt at du er blitt syk da.. må ta vitamin sjokk.. hhe.. det funker alltid fint her.. du får ihvertfall ha god besring og håper du stor koser deg på 17.mai i den flotte bergens bunaden min.. selv har jeg ikek kommet så langt og få sydd om min vestlands drakt.. vokst en del siden sist den var i bruk.. hehe.. er jo forhåpentligvis gravid innen neste 17 mai da.. hehe.. så lite vits i og bruke penger på det tenker jo jeg.. hehe.. HURRA FOR 17 MAAAAAI!
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #17 Skrevet 17. mai 2007 Hehe.. Foreløpig bummer... Sambo mener vi kanskje bør vente med prøvingen til vi har flyttet inn i huset... Er jo forsåvidt enig i det men... Det er sååå lenge til! Det er jo helt fram til 1. September! Åhhh... Disse teite guttene altså... Når skal de lære at de ikke kan si at barn er greit da og da og så gå tilbake på det etterpå... Jaja... Jeg klarer vel å være stille en liten stund så kanskje han plutselig ombestemmer seg... Skal i hvertfall slutte med pilla i juni. Så kan han gjøre det han vil... Ha en fortsatt flott 17. Mai alle sammen! Jeg har solgt pølser til den store gullmedalje i dag, blitt holdt våken av russen i hele natt og har to verkende føtter en fyllesyk sambo som sover... Noe jeg snart gjør og! hihi
Rafi Skrevet 18. mai 2007 #18 Skrevet 18. mai 2007 Da er det på tide å ønske alle ei fortreffelig helg. Jeg gleder meg sånn til å slappe av og ta en fest skal i bursdag på lørdag. Gleder meg. Og så blir det litt mer ordnings i leiligheten. Vi er på plass og det føles så bra. Både sambo, jeg og kattepusen har funnet oss godt til rette. Nå er det bare en uke til prevensjons slutt, og da er det ikke mange ukene før prøvinga starter jippi. Vi snakkes over helga igjen
*snartklar* Skrevet 18. mai 2007 #19 Skrevet 18. mai 2007 Heisann jenter, og god kveld:) Ser det har skjedd en del siden jeg var innom sist. Har hatt det så utrolig travelt i det siste, så jeg har vært borte fra BIM en stund. Men da er det desto enda morommere å komme tilbake:) GRATULERER SÅ MASSE MAGGIMOR:) Ser dere fikk huset dere ønsket. Var det det du la ut linken til? Det var hvertfall helt nydelig:) Når skal dere flytte inn da? Kan tenke meg dere er spente nå Bellababy: har dere funnet ut hvor dere skal i sommer? leste i et av de første innleggene denne uken at dere snakket om afrika og litt forskjellig. det er så mange fine plasser å reise til. Jeg har kjempelyst å dra til thailand...aller helst maldivene da for der er det kjempefint. I sommer tror jeg vi drar på landet, for ettersom vi skal til usa neste sommer er det greit å legge av litt penger. Men det hadde vært supert med en sydentur i sommer da, så kanskje vi ser oss om etter en billig hopp-på-tur. Hvordan hadde dere det på 17 mai da folkens? Vi hadde det kjempefint. Var første gang Victoria gikk i tog nå...de var så skjønne allesammen i første klasse:) Sang i vei og gikk så fint på rekke og rad. Hun var kjempestolt:) Så det var kommet en ny jente inn i solskinnssnuppe-gjengen. Velkommen skal du være:) (husker ikke helt navnet nå...var det brita???) Hehe...jeg ligger på sofaen og er syk, så hukommelsen svikter littegrann!!! Over til noe helt annet: Forrige uke kom endelig TR tilbake etter ett års fravær. Jeg sluttet med p-pillen for ett år siden pga hyppige migreneanfall, og da forsvant TR helt. Da det var gått 6 mnd kontaktet jeg legen, men han sa jeg måtte ta det med ro og vente. Og jeg har ventet og ventet, og nå skjedde det endelig. Har sett frem til at kroppen skulle komme i normal rytme igjen ja! I går spurte jeg sambo bare på tull egentlig om når vi skal få en baby. "Når du føler deg klar" var svaret jeg fikk!!! Ble litt paff da kan du si....spurte han i dag hva han mente med det siden det er han som har holdt igjen..."nei, jeg mente det jeg sa...vi kan prøve når du føler deg klar".....skjønner ingenting jeg. For noen mnd siden var det han som sto på sitt og sa jeg måtte bli ferdig med skolen først..... Jaja jenter...tror jeg går og legger meg nå. Har feber, er forkjøla og har vondt i halsen så jeg får prøve å sove det av meg. God natt da:)
Saga Sol *6 mnd til prøving* Skrevet 19. mai 2007 #20 Skrevet 19. mai 2007 Heisann jenter;) Har vert en stund siden jeg har skrevet, men har lest litt av og til... Mye har skjedd, 3 dødsfall(ikke nermt meg sånn sett, men av venner og samboer) så støtter her og litt der så godt jeg kan:) og massevis av bursdager. Jeg kommer snart tilbake med godt mot, når ting har roet seg litt ned i traktene her:) Vi snakkes snart igjen jenter. Btw... samboern var kjempegira på at vi skulle kjøpe babycomp, så det kjøper jeg etter sommern, slik at syklusen kommer skikkelig i gang igjen:)
Hemmeligheten Skrevet 19. mai 2007 #21 Skrevet 19. mai 2007 Halla snupps! Her er det arbeidshelg.. så ikke så mye tid til kjærligheten. Vi rakk en koselig lunsj på kafe før seinvakt, men tror ikke det blir noe kor før jeg sovner på sofaen. Jeg prøvde å snakke om temaet igjen m kjærsten og fikk vertfall sagt hva jeg tenkte (at jeg vil prøve til høsten om jeg får jobb) han sa at han syns jeg maste om temaet så jeg har bestemt meg for ikke å nevne det i løpet av neste uke. Vanskelig å holde seg. Alle er gravide og gifter seg og jeg skal ikke snakke om det... fint jeg har dere. Det siste innen bryllups ideer er å ha liten kjempefin familie middag først. åsså ha vennefest m karnevel/maskerade. Invitere som Batman og robin, karius og baktus, drue og rosin osb. så da fikk jeg luftet det også. Hørtes det moro ut? Hva tenker dere? Noen som har gifta seg drømmer om det?
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #22 Skrevet 20. mai 2007 Ah guud for en slitsom uke... Hatt besøk av broren til sambo hele uka... Veldig koselig men veldig slitsomt også altså... Jaja... Jeg er i full gang med å bestemme åssen det skal se ut i huset... hihi... Har STOOOORE planer for å si det sånn... Ellers skjer det lite her. Nå er det bare jobbing og jobbing for å tjene litt penger å spytte inn i huset... Ha en fin søndag jenter!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 20. mai 2007 Hei hei folkens! Da er det søndagkveld blitt og jeg er straks på vei igjen! Helgen har gått med til å jobbe med lappeteppet - har nå festet halvparten av lappene sammen og den er blitt kjempe fin!!! Lurer på hvor mye jeg får gjort mellom nå og eksamen 14. juni, men er uansett utrolig gøy å se hvordan det begynner å bli! Maggimor - Godt å høre at du har begynt å planlegge hvordan det skal bli i huset! Håper du koser deg med å lage fine planer og at tiden mellom nå og september går fort! Kjipt at samboeren din ville vente til etter flytting før det kan bli baby-prøving, men forhåpentligvis er du så opptatt frem til da at det går greit! *siv* - Vi har nok bestilt ferie ja! Til USA - tror jeg skrev om det i et tidligere innlegg! Håper du koser deg på landet i sommer! Håper ellers at dere har hatt en fin helg! Snakkes igjen snart! Nattaklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå