Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg fikk mensen 30.4.Har hørt at man en sjelden gang kan være gravid likevel..2 dgr før mens fikk jeg ømme pupper,det bruker jeg ikke ha,utenom graviditet..7 dgr etter tok jeg test,for jeg ble ikke bedre i puppene.den var negativ.jeg tenkte kansje d var for tidlig pga hormonene etter mensen.så fikk jeg masse symptomer,svimmelhet,sure oppstøt,halsbrann,skikkelig oppblåst hele tiden,kvalm,tåler ikke se et rusk engang,spyr ikke heldigvis..veldig sulten hele tiden,men blir fort mett.Liker ikke mat som jeg likte før.tørst nesten hele tiden.og skikkelig glemsk har jeg blitt etter hvert,særlig den siste uka.Lørdag 12.5 tok jeg test igjen,negativ.og så har jeg merket at blodårene på brystene har blitt så tydelige,og d vet jeg er vanlig etter 3 tidligere svangerskap.og en annen ting,blodårene er veldig tydelige rundt munnen,pussig,d kan jeg ikke huske å ha hatt før..selv om jeg har hørt at huden blir tynnere vis man er gravid.jeg har ikke kuttet ut pillen før nå,fredagen den11.5.Tenkte jeg skulle se om symtomene forsvant da,i tillfelle d var bivirkninger av pillen,men de har ikke blitt bedre av den grunn.brystene verker mer enn før,i kveld er de skikkelige vonde..og jeg har blitt så skvetten og overnervøs,og fått skikkelige "rare" drømmer..i helga har jeg også hatt mensmurringer i magen og ryggen,ikke vondt i magen men nesten som om jeg venter mensen.og d skal jeg egentlig ikke ha før den 28 mai,vis den ikke blir forsjøvet pga at jeg har kuttet ut pillen da..åhh! jeg blir så forvirret!aner ikke om jeg er gravid eller ikke..vet ikke når jeg skal teste igjen..Litt ekkelt å dra til legen også..han er gift med en slektning av meg..Han har jo taushetsplikt,da men,man kan aldri vite..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9290489-kan-dere-lese-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. bmw jenta 24pp sa at mensmurringen kunne komme av p-pilleslutt,at mensen kunne komme da! Men hvor lang tid fra jeg kuttet ut p-pillen er d til mensen kan komme da? Den har ikke kommet enda..siste pilledag var torsdag 10.5.D som er så rart er at utpå kveldene kjenner jeg ikke så mye i magen,kjenner litt men ikke så mye.mest oppblåst.fra utpå morgenen og utover dagen er jeg skikkelig dårlig.jeg har aldri hatt sånne mensmurringer som dette før,når jeg venta mensen.jeg var på butikken i dag og handlet,greide nesten ikke løfte handlekurven engang.kjente d skikkelig godt helt nederst i magen og underlivet.kjenner d når jeg løfter min 18 mnd gamle datter.virker som om hun plutselig er blitt altfor tung for meg.Tidligere i dag kjentest d ut som om noe strekte seg helt nederst til venstre i magen,en sene eller noe.sånn man kjenner når man er gravid med stor mage.vanskelig å forklare..og så i hele kveld har jeg hatt en skikkelig sur smak i munnen,som om jeg skulle ha spist et suuurt drops,men d har jeg ikke.jeg vet ikke om d har noe med graviditet å gjøre da men..jeg har ikke spist noe surt i dag heller..har nesten ikke spist,blir så fort mett..og d er ikke alt som frister heller..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...