Siss75 Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Etter 1 års prøving og i min 14. pp hører jeg vel til her inne. Litt godt å lese innleggene her i forhold til på Bli Gravid når man er oppgitt, skuffa og på gråtens rand av hele prøvinga - selv om det er trist at det er så mange av oss i samme båt. Håper vi alle kan finne styrke og oppmuntring i hverandre, og måtte vi alle få forlate sliter-forumet så snart som mulig! )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Heisann og velkommen hit :-) Det er bedre å være her inne ja, her slipper vi alle de 'slapp av så blir du gravid' innleggene, alle de som er skuffa etter 2pp og ikkeminst alle de mytene som ikke er sanne som florerer. Jeg trivest best her inne selv, og på habituell abort. Har du begynt på utredningen? Masse klemmer fra
Siss75 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Vi har begynt på utredning, ja, og så langt er vi ikke nærmere et svar på hvorfor det ikke skjer noe. Mine prøver er visst strålende, og mannens svømmere er innenfor normalen. Men de fant bakterier i sæden hans, som gyn sa ikke hadde betydning for manglende graviditet, men hun vil sende han til en urolog likevel. Neste post for meg er visst pergo, hvis det fortsatt ikke er noen barn på vei etter sommeren. Så vi får se hvordan det går. Hvordan går det med dere, da? Dere har jo virkelig hatt en tøff tid, det var så trist at det ikke skulle gå denne gangen heller. Blir dere utredet for habituell abort? Ønsker virkelig at dere må lykkes snart! Koselig å bli ønsket velkommen av deg, kirsty! ) Klemmer fra
melkekua™ Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Så du kommer inn hit du også! Har akkurat kommet meg over her jeg og. Ikm er om 2 uker, men forventer meg en negativ test hvis jeg får muligheten til å teste før tr kommer. Jeg skal til utredning rundt den dato'n jeg har ikm, så det kan jo bli spennende! Håper de finner ut hvorfor det ikke klaffer. Ønsker deg all mulig lykke videre i prøvingen, håper det klaffer for dere snart! Stoooor klem fra meg.
Siss75 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 Heisann, der er du også, ja, emblamamma! Desverre er det endel kjente nick her inne, som alle har strevd alt for lenge uten resultat. ( Krysser fingre for at du ikke har rett ang den negative testen du forventer! Håper enten den eller utredningen gir deg noen positive svar, eller hvertfall noe konkret å jobbe med. Hos oss ser det visst foreløpig nokså bra ut, men det er nesten så jeg skulle ønske at det hadde vært NOE som det kunne fixes på her, hehe. Lykke til med både ikm og utredning!! Håper på snarlig klaff for dere også!!! ) Klemmer,
Gullblomst Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Velkommen hit! Håper oppholdet ditt blir kortvarig. Jeg husker deg fra begynnelsen da du kom på bligravid, da nick'et ditt er lik initialene mine. Lykke til!
Siss75 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2007 Takk for det! ) Tenk at du husker meg fra 1 år tilbake, det er ikke dårlig! ;o) Du har enda flere pp'er enn meg bak deg, så aller først er det nå din tur. Håper bryllupsnatta gjorde susen! Lykke til, IKM er vel rett rundt hjørnet. Så kommer jeg forhåpentligvis etter snarest. ) Klem,
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Så det er her du er å finne Siss! Håper det går bra med deg! Jeg og tyrjenta holder et øye med deg underveis. Lykke til neste IKM, krysser fingre og tær! klem
Siss75 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2007 Hehe, jeg er vel ikke så mye inne på BIM lenger, så ikke så lett å finne meg nå, kan jeg tenke meg. Trenger en liten pause fra dette innimellom. Veldig koselig å høre fra deg igjen! Håper du er i god form, dere har vel kommet ganske mange uker på vei både du og tyrjenta nå? Takk for lykkeønskninger, og det samme til deg for resten av svangerskapet! Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå