Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men bestemte samboeren min og meg oss for å kalle sønnen vår som kommer i begynnelsen av august for Theodor. Det var ikke mitt førstevalg men samboeren min har et MEGET spesielt navn som han har blitt mobbet for i mange år og har alltid fått høre av moren når han har klaget på navnet at de skulle egentlig kaldt han Theodor men pappaen synes hans navn var mye tøffere.... Derfor ville samboer ha en Theodor. Jeg vet det er popis navn, og på vei opp men synes ikke plass 30 på listen er spesielt ille. Nå gleder jeg meg så masse til han kommer, og jo mer jeg bruker det jo finere blir det =)

Lykke til alle dere som ikke finner navn. Jeg synes det var SÅ lett å finne gode guttenavn før jeg ble gravid og da jeg endelig ble det tok det meg noen runder før jeg klarte å finne noe som jeg synes var okej. Håper alle finner "drømme" navnet sitt sånn etterhvert! Skal titte innom og prøve å gi min mening her og der sånn i tilfelle det hjelper - men til syvende og sist er mitt råd: velg det du liker best!

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen! Det er ikke alle som reagerer med å synes det er fint. Mange får assosiasjoner til Theodor bamsen som var på barnetv med Eli Rygg for en stund siden. Men pappaen til min Theodor er ganske bamsete sånn av utseende og jeg synes det er koselig så jeg ble veldig glad når jeg hørte flere synes det var fint. Tusen takk igjen!

Annonse

Hehe... Teodor, absolutt finest uten H, altså, han var muligens sammen med Eli Rygg i Barne-tv, men det er absolutt nyere historie, da. Vi som er litt voksne, vi husker Teodor og onkel Lauritz, vi...

Teodor er et flott navn! Lykke til med gutten - håper dere vil vurdere å skrive det uten h... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...