Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag har det fortsatt bra, men kjedar mig litt nu nær kroppen ær tillbaka i sin "forna glans". Har till og med bakt kake før att jag ska tænka på noe annat. Ær på rugedag 9 (om man nu ræknar insett dag).

Undrar litt hur ni andra har det.

Skrevet

Hei på deg!

Satt inn 1 egg fredag 4 mai og er på rugedag 10.De sa det var et perfekt og vakkert egg!!Skal ta blodprøve 18 mai.Har ingen symptomer på at noe skjer, ikke ømme pupper engang.Første forsøk dette her så har ikke store forventninger.Prøver å leve så normalt jeg kan...

Skrevet

Hei på dere!

Er på rugedag 10 idag, men merker ikke noe symptom annet enn mensmurring av og til, tror tanta er på vei. Har hatt ømme pupper, men det har gått vekk nå. Første forsøket vårt også, men har ikke noe troen på det denne gangen. Skal ta blodprøve på onsdag.

Skrevet

Spennende dette her...

..men jeg tenker slik at det å få vite at man er gravid er bare en begynnelse på noe man ikke helt fatter...og at sjansene for at noe kan gå galt er relativt store...så en positiv test må man bare distansere seg litt ifra og ikke ha for store forventninger så blir ikke fallhøyden så stor.Selv om jeg ønsker å bli mamma så er livet verdt å leve selv om man ikke får det til.Jeg kommer ikke til å grave meg ned selv om ikke dette går slik vi ønsker.Poenget er at vi prøver å få det til men må være realistisk oppi det hele.Jeg er så takknemlig for all hjelp og støtte vi har fått på klinikken og synes det hele så langt har vært en fantastisk opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...