Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i ettermiddag/kveld stikninger i underlivet/eggstokkene. Stikker ordentlig til så det er ubehagelig/vondt. Har ikke IKM før neste helg. Kan dette ha sammenheng med at jeg tok kontrastvæske undersøkelsen torsdag for 1,5 uke siden? Det er jo lenge siden nå, så synes det ville være rart også. Gikk på Pergo forrige måned så kanskje det er ettervirkninger av hormonene? Noen som har erfaring på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9289617-stikninger-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så godt å si hva dette kan være. Dealler fleste underlivsmerter kommer faktisk fra tarmene da de går like under livmor og eggstokker så det kjennes ut som det kommer derfra, så det er godt mulig det er luft. Mange får disse også i forbindelse med el og når de er gravide, og tenker det er eggstokkene, men så er det luft i tarmene det og (luft er veldig vanlig ved el og graviditet. Det kan også være pga kontrastvæske undersøkelsen så klart...men jeg tipper luft. Jeg får sånn selv ved el, og hadde det da jeg var gravid. Men dette er bare gjetninger så klart, jeg er ingen lege, bare selvlært gynekolog *ler*

Masse klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...