Gå til innhold

Nå har vi kjøpt vogn :-)

Anbefalte innlegg

Det ble en Emmaljunga classic duo combi. Svart. Den har vært brukt i ett år. Kunne nesten ikke se på den at den hadde vært brukt, helt fin! Fikk den for litt under halv pris. Ønsket egentlig en city cross, den er litt lettere, og flere farger å velge i. Men vogna er veldig flott, og godt med romslig bag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9289526-n%C3%A5-har-vi-kj%C3%B8pt-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også handlet vogn, emmaljunga smart duo combi, sport carbon heter fargen, jeg kjøpte ny...måtte kjøpe den nå ellers hadde jeg ikke fått den fargen jeg vill ha:)

Men det var kos å få vognen:)

Gratulerer til deg,)

vi har også kjøpt edge duo. handlt på lørdag, helt ny da. helt svart, eneste lyse er refleksstripene. butikken hadde en igjen på lager så den har vi holdt av og kunne hente den nå vi var klar. hehe gleder meg. nesten lyst å hente vogna og begynne å trille hehe;)

Vi har også kjøpt Emmaljunga Classic duo svart. Utrolig fin vogn. Kjøpte den også brukt. Synes nesten ikke at den er brukt, kjøpte den for 4500,-. Vogna var brukt i 7 mnd. Fornøyd med den prisen. Litt rart å ha den i hus. Tenk at det om ikke lang tid, skal ligge en liten gutt som er vår oppi der. FANTASTISK!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...