bekkebekk Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hvilke forberedelser gjør dere før dere aktivt begynner å planlegge? Forløpig har vi bare planlagt å slutte med pillen. Har ikke regnet ut syklus, begynt med folat eller noe. Har inntrykk av at alle forbereder seg på en eller flere måter..?
Lotta med novembergutt Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg forbereder meg så smått, men skal ikke begynne før til høsten med prøvingen.. Har ikke begynt med folat enda. Men prøver å trene masse, helst gå ned noen kilo. Og trene magen og ryggen og hoftene... Og spise sundt selvfølgelig:) Prøver å venne meg til tanken om å ikke drikke e-stoffer og 10 kopper kaffe hver dag :s
Meg og gutten min Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 har ikke gjort store forbredelser. veit jo ikke åssen TR vil reagere når jeg slutter med pillen. nå har jeg syklus på 27 dager, men veit jo ikke hvordan den blir når jeg slutter med pillen. ellers tar jeg forlinsyre da dette skal tas fra man planlegger å bli gravid. jeg begynner også i begynnelsen av juni:)ellers maler jeg ett soverom som er ment til barnerom gult nå
bekkebekk Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har også lyst til å gå ned litt før jeg blir gravid, men det er neimen ikke lett! Håper jeg blir mer motivert når jeg er gravid. Da vil jeg ta hensyn til barnet og ikke spise så usunt som jeg kan gjøre nå. (håper jeg! Det er ihvertfall planen..) Er flink i ukedagene, men kan skeie skikkelig ut i helgene.. (
Meg og gutten min Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 huff nei den vekten:)hadde vært kjekt å gått ned litt før jeg ble gravid men når man legger på seg igjen når man har blitt gravid så er det liksom litt kjedelig;)kanskje jeg skal begynne å gå masse...hmmm
bekkebekk Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2007 TR? Jeg har ikke regnet ut noen syklus jeg, men burde kanskje gjøre det. Har aldri holdt oversikt over mensen. Men kjenner at den er på vei nå. Så skal skrive ned datoen.. ) Er det slik at man har eggløsning sånn ca. 2 uker etter første mens dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå