! ! ! Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Synes det er vanskelig at finde lengde på vogene. Noen som vet hvilke vogne som er de lengste? Hvilken vogn er vanlig at købe til 1 åringe? Vi ska ha en vogn vi kan bruke vogntiden ut. Den må ikke være absurd stor, men lang nok til en lang gutt. Den ska være rubust og kunne soves i når vi er på ute tur. Den må være egnet for by og land. Håber noe kan hjelpe.
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Simo trille Emmaljunga Scooter Tfk joggster (twist)
It's all about me Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Da hadde jeg gått for Tfk Joggster Twist. Stor så den sansynligvis holder resten av vognperioden. Stødig og god å trille på alle underlag.
mamamaria Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var i butikken med eldstejenta mi på snart 10 år. Vi så litt på vogner, og bl.a. TFK Joggster Twist. Den så veldig komfortabel og romslig ut. Selgeren sa at den tåler voksne til og med og hadde god plass til store barn. Jeg ba da datteren min å sette seg oppi, som hu gjorde. Hun er stor for alderen og litt kraftig, men jammen ... hu hadde jo god plass og satt der som en dronning ;-)) Hu syntes vi godt kunne kjøpe den vogna, da kunne alle ungene bytte på å sitte i den (hu har 2 lillebrødre på 7 og 2 år og lillesøster på vei) ... hahaha.. Så hvis du vil ha god plass i mange år fremover, og har råd til en litt dyrere vogn (for den er ikke akkurat billig), så virker den perfekt! Var ikke så stor sammenslått heller tror jeg.
allegodetingertre Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 OTH vil jeg anbefale, god plass og deilig å trille!
To gutter og en jente Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Jeg anbefaler easywalker sky. En romslig vogn som blir veldig liten sammenslått. Eldstemann på 2,5 elsker vognen, men må dessverre låne den bort til lillesøster nå. Fantastisk god å trille. Jeg kommer ikke til å bytte ut denne, da den er lettere enn de fleste vanlige sportsvogner både i vekt og å kjøre. Kan legges helt flat. Og skulle du få flere barn kan du sette på en stor og god bag. (80cm lang og 38cm bred).
elton Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 OTH har IKKE lang rygg... Sjekk også Phil og Ted, TFK er suveren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå