Gå til innhold

Har dere veldig vonde pupper?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere veldig vonde pupper? Jeg er 5+1 idag og synes ikke puppene er så stramme og ømme som de var for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de gjort det siden du ble gravid? Mine er blitt ganske tunge og er ømme å ta på. Er kanskje forskjellig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg kjenner ingenting, bortsett fra littegrann en gang om dagen eller noe sånt. Men så er jeg tredjegangs da...kanskje de har forandret seg så mye før at det ikke trengs denne gangen..hehe? Men jeg er forresten bare litt under fem uker på vei da... så det kommer vel... At de ikke føles like hver dag er absolutt ingenting å bekymre seg for ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Puppene har vokst litt og er litt veldig ømme. Samboer har fått beskjued om å holde seg langt unna de en stund.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 og kjenner ingenting i puppene.. I mitt forrige svangerskap var de så vond at jeg kunne ikke ligge på magen engang..husker ikke når det begynte sist da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 10 nå, og først nå har det blitt veldig vondt i puppene. Har vært øm på brystvortene tidligere, men nå er det Vondt å ta av BHèn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har vokst, hurra!

Har en svak brennende følelse + at det er vondt å gå i trapper.

 

Er i 6.uke og har bare liten 75b (enn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...