Gå til innhold

Tusenfryd


Løvinna79

Anbefalte innlegg

Skal på Tusenfryd på fredag, er da 11+ 0. Er det noen som vet om jeg bør holde meg unna noen typer berg og dalbaner eller er det bare å kjøre på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på Tusenfryd som gravid, og det står på skilta til hver attraksjon om det er tilrådelig for gravide å kjøre den. Berg og dalbane må du nok stå over. Kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ungen ligger jo veldig bra beskyttet inni der, så jeg ser ingen problemer med å kjøre karuseller. Men jeg ville holdt meg unna ting som har mye G-krefter (SpaceShot f.eks) og de attraksjonene som har sikkerhetsbøyler som strammer over magen. Ellers vil jeg ikke tro at babyen bryr som om du henger litt opp ned og sånt... :-) På alle de "tøffe" attraksjonene tror jeg det står at "gravide bør ikke kjøre", men det må du jo vurdere selv, så lenge det ikke syns tydelig. Jeg kan aldri tenke meg at det er skadelig så lenge du tar de forholdsreglene jeg nevnte og ikke utsetter deg selv for store påkjenninger psykisk eller fysisk.... Dette er selvfølgelig bare min mening om dette da... Men jeg ville kjørt de fleste karusellene selv. :-) (Har jobbet der i mange år også). Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...