Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten oppdatering fra meg. vært på UL hos verdens mest kalde gyn. uansett... han satt meg tilbake m ca 3 uker! ganske mye. så må hoppe til januar terminen, forutsatt at det er liv. Men det kunne han ikke se nå... må komme tilbake om 8 dager så får vi vite. sånn kan det gå... så akkurat nå vet vi ikke om embryoet har dødt el bare er veldig mye mindre enn det vi hadde regnet ut... time will tell!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe alt står bra til. lykke til

Skrevet

huff...og jeg som syns det var ille å bli satt en uke tilbake:( føler med deg...

Skrevet

Itillegg fant han en muskelknute som var ca 4 cm stor... kan gi komplikasjoner... jippi!! en flott dag!

Skrevet

huff,men å bli satt tilbake så mye som 3 uker da,det var mye.... men det er jo enda håp da heldigvis,håper det ordner seg med den muskelknuten og at alt går bra.

Skrevet

i realiteten har jeg bommet m 1 uke på når jeg hadde EL.. så viser det seg at babyverden legger på 2 uker, så da er d egentlig ikke så hakkende gale. hadde jeg regnet selv på uker hadde jeg sett at det ikke stemte :-)

har liten erfaring m muskelknute unntatt at det øker risikoen for abort og komplikasjoner.. gynokologen var veldig lite meddelsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...