Gå til innhold

Noen som har Quinny 3xl freestyle vogn til salgs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en quinny vogn,helst svart med eller uten dreambag...Og selvfølgelig regntrekk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger hauger og lass av de ute på finn.no ;-)

Skrevet

Hei. jeg har en . Svart med dreamybag,+sportsdel alt meget pent brukt. Bag brukt kun 4 mnd, Bor i ålesund..... Enn du?

Skrevet

Heisann!

Hvilken modell er det?er det noe skader eller lignende på vogna?Har du regntrekk og adapter oxo?

Pris?

Bor i Bergen,så må nok sendes då...

Kunne vel ikke sendt meg noen bilder av den?

Skrevet

hei igjen. det er 2005 mod, Ingen skader. Helt ubrukt regntrekk, vindtrekk og myggnetting til baggen følger med(helt blankt regntrekk). Det er ikke regntrekk til sportsdelen.

adapter følger også med. Veldig smart om du da har bilsete, kikkes bare på....

Fikk nye hjul til vogna i fjor, så de er nye.

Tenkte på halv pris i forhold til nypris,,,altså 3500,-

Kunne prøvd å sende deg bilder senere i dag, men har desverre ikke tid ennå. Har du en mail adresse?

Fantastisk vogn forresten, vil mer enn gjerne beholde den....men får mitt andre barn i sept og da må vi ha en løsning til storebror også...

Skrevet

ny vogn får du til 3490 og 1490 for bag på butikkene i bergen

Skrevet

Sjekket litt rundt om kring,å Simo butikken i Bergen har Quinny 3xl freestyle på tilbud til 2800,-

Men simo hadde bare blå og beige farger igjen,men refleks i åsane og på Nordås har prisgaranti,så vi kjøpte svart hos de for 2800,-

Skrevet

Så bra det ordna seg for deg......hadde kjøpt den jeg også,,:)

Ser at de har virkelig sunket i pris siden vi kjøpte....

Jeg besilte forresten Emmaljunga city cross med city bag i går...gleder meg til å trille babyvogn igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...