Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Tenker å kjøpe meg sportsvogn, og har sett litt på denne vogna på nettet. Får dessverre ikke sjekka den i butikk, da vi bor litt langt unna nærmeste forhandler. Spør derfor dere.... Hva er ny pris på denne vogna? Ser du kan få den som både kombi og sportsvogn, er det noen forskjell på det bortsett fra at du kan kjøpe til bager på kombivogna. Kan du ikke det hvis du kjøper sportsvogna? Er liggedelen lang nok hvis jeg tenker å bruke den til barnet er 2-3 år. Ser at den er noe bredere enn duovogna fra simo som jeg har. Synes dere den er bred å kjøre f.eks. i butikker o.a. Takker og bukker for deres synspunkter på vogna ellers.
Minnie Mom Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Hei, det er en sportsvogn i utgangspunktet. Blir kombi hvis man supplerer med bag. Vogna er den samme. Vet ikke om du skjønte det? Tror vogna er stor nok til en 2-3 åring, har ikke hørt noe annet ihvertfall. Guttten vår er 20 måneder og har god plass fremdeles. Vogna føles ikke bred i det hele tatt, men klart at den er større en små triller, det er jo en sportsvogn. Er veldig fornøyd med vogna!! )
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Takk, da ble jeg litt klokere angående kombi/sportsvognforvirringen. Det var slik som jeg trodde da:-) Vet du hva denkoster ny? sånn ca.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har også den vogna til dattern min på 8mnd.. Stor fornøyd.. Hadde Simo kombi fra før og den synes jeg var stor og tung.. Jeg kjøpte vogna i Sverige +stelleveska så betalte ca 5000 norske kr.. Den er på tilbud nå på Reflex butikker ser jeg.. Stod på hjemmesidene dems at de sendte.. Så ta en titt der.. De er ganske så dyre.. Koster vel over 6000 kr..
2julibarn Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er fornøyd med Mistral! Den passer spesielt godt for barn far 6 mnd til 4 år! Den er suveren som sportsvogn, men er litt lav som bag-vogn og bagen er knøtt-liten. Til nyfødt ville jeg valgt Prestige med fashionbag, fordi vogna er litt høyere (bedre med liten baby) og bagen er større og bedre. Ellers er den praktisk talt helt lik som Mistral. lilleprinsen.no har billig Mistral!
2julibarn Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Ups... så nå at du bare skal ha en sportsvogn, og ja da kan jeg annbefale Mistral! Den er ikke bred, tror nok ganske sikkert at den er smalere mellom hjulene enn Simo, men allikevel god og bred nok i sittedelen. Den er ihvertfall litt smalere mellom hjulene enn min Brio 03-modell. Sportsvogn er det samme som kombivogn minus bag. Selve vogna er helt lik!
allegodetingertre Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Har selv hatt teutonia mistral, kjempegod vogn! Den er ikke bred mellom hjulene, ikke i det hele tatt. Du får kjøpt den billigere hos www.lilleprinsen.no Jeg har kjøpt mye av henne.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Mistral er på tilbud hos Baby shop til kr. 3999,-. De koster fra kr. 5699.-Det avhenger av hjultypen man velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå