Gå til innhold

Emmaljunga City Jet, noen med erfaringer..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å kjøpe denne. Åssen er den? Og pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen ligger rundt 5000,- tror jeg...

Kikket på den selv,vogna er kjempefin.Men passet ikke miin bruk,altså til mye lange turer.Som byvogn tror jeg den er kjempefin.Pluss for vendbart sete!

Skrevet

Til spinderella? Hvorfor tror du ikke denne egner seg til lange turer? Begynt så vidt å vurdere den selv, så derfor jeg lurer. Synes den ser solid ut, og tenker at den sikkert egner seg til mer enn bare byvogn..?

Skrevet

Jeg synes også denne vogna ser veldig praktisk og fin ut.

Men er det ikke sånn, at man vipper setet bak, i stedet for å legge ryggen ned?

Skrevet

Pga hjulene,syns de er litt små,og tror at til vinteren vil jeg vært min egen brøytebil ;-)

Skrevet

Ok, da skjønner jeg :) Har også lurt på hvordan den er på snø. Men tror den skal være grei til turbruk ellers i året... Vanskelig å finne en vogn som dekker alle behov hos oss. Får heller satse på en snøfattig vinter igjen :)

Skrevet

Den får du vel ikke med lufthjul, liker ikke sånn plasthjul. Og så vet jeg at den er svært brei mellom hjulene, vanskelig å komme inn endel steder.

Skrevet

Jeg "prøvekjørte" en slik i butikken da vi syntes den var så fin og vurderte å kjøpe. Men om jeg får lov til å si min ærlige mening, så likte jeg den ikke i det hele tatt. Den var stor og klumpete, og framhjulene var vanskelige å manøvrere. Bred var den også, så jeg likte ikke trillekomforten i det hele tatt dessverre... Utseendet likte jeg godt da jeg så bilder på nett, men da jeg fikk tatt en nærmere titt i butikken syntes jeg den mest minnet om en overdimensjonert paraplytrille... Ikke meningen å være negativ, men det var ihvertfall ikke vogna for oss. Vi endte opp med en Quinny buzz 07 modell i stedet, og angrer ikke på at vi valgte den fremfor city jet.

Skrevet

jeg elsker den vogna...

gjorde iallefall, helt til småen prøvesatt den..

han er snart 9 mnd - helt normal størrelse - men hvis han skulle brukt den til vinteren igjen så ville det ikke vært plass til pose og han - med mindre det er gøy å sitte trangt...

Hun i butikken sa at det var jo bare å kjøpe ny vognpose - den som hører til - men når man har en dyr voksipose fra før så gidder man ikke det.. og hvordan blir det igjen når han er enda litt større?

Enda trangere...

Så vi er fortsatt på leting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...