Gå til innhold

sover barna deres hele natten?

Anbefalte innlegg

Tulla sover hele natten. Har gjort det siden hun var 3 mnd. Etter at vi var ferdige med kolikken, da vi ofte ikke sov før mellom 05 og 06. Hadde en periode rundt jul at hun var oppe ett par ganger om natta, men når vi fant ut av det med grøtmåltider begynte hun å sove hele natta igjen. Veldig behagelig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9287299-sover-barna-deres-hele-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var veldig flink da han var liten til å sove hele natten. Men nå ser det ut som om han har glemt at han kan det. Det bruker å bli 2 amminger om natten. I det siste har det blitt mere. Jeg må legge meg med han i sengen min, når jeg skal gi på den siden gipsen er på. Den er litt hard å ligge på.... Da ender det som regel med at jeg sovner. Gitt hvem som koser seg med puppen da!!

Nope! Brukte vann for å avvenne han puppen og det var ikke lurt. For nå våkner han for å få vann...og det er faktisk vanskeligere å avvenne han for det kan alle gi. Dessuten får han 3 nye tenner på en gang nå så det sliter jo også litt.. Han sover jo natten gjennom i perioder men det varierer veldig.

Ja, han sover hele natta. Begynte med det da han var ca. 5 mnd, da ville han ikke ha pupp på natta mer og sov natta igjennom isteden. Deilig altså, men burde vel vært flinkere til å legge meg tidligere selv. Klokka bikker ofte midnatt før jeg kommer meg i seng...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...