Brina86 Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Sitter her og kniser litt av meg selv.. sitter på nettet og ser på barneklær, senger, luddige løsninger... har funnet ett badekar til barn som er ganske lurt... lite søtt badekar som har med en liten hammock inni så man slipper og være redd for og drukne spedbarnet.. hehe.. luddig puddig.. visste ikek at sånt fantes.. hehe.. er så gøy... men tror nok typen hadde fått litt hetta om jeg hadde bestilt sånt på nettet nå.. hihi.. åååååh jeg gleder meg.. 199 dager igjen!!!
Lotta med novembergutt Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 hehe, har sett på tummy tub jeg da (er det det det heter?!) Utrolig praktisk badekar! Anbefales:) Ser også på masse annet utstyr jeg også. Det er jo kjempegøy med planegging. Gjør jo på en måte ventetiden litt kortere og målet litt nærmere også
Meg og gutten min Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 godt å se det ikke bare er meg:) tenker hele tiden på hvilke klær ungen min skal ha, bilsete og barnevogn. hva jeg skal gjøre de siste dagen før termin!ååååååå jeg gleder meg
Brina86 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2007 aquarium bath tub center tror jeg den het.. her er linken.. den skal jeg jaggu ha.. den var driiit søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå