Gå til innhold

5+4 å jammen va dongrybuksen meget stram over magen allerede,flere?


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

er min 2. da,har en på 14 mnd.

men synes jeg var jammen meg var tidlig ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, hva skjer med anonym??

 

Et par bukser orket jeg faktisk ikke bruke så tidlig, men ikke fordi jeg hadde gravid mage, men var sinnsykt oppblåst rett og slett og det ble bare ubehagelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh... ska du kom å se? hehe... buksa e faktisk stram ja,blir jo nederste delen av magen da...

ble veldig tidlig stram sist også,men husker ikke helt når...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man vokser noen ganger fortere med nr to.med min første var det ikke noe særlig synligfør i midten av svangerskapet.nå ser alle det på meg,jeg kommer ikke inn i dongeri buksene lengre,bare de som er litt mere elastiske.jeg er på veg inn i min 8 uke og det er vel ca 2 uker siden jeg prøvde dongeri buksene.

 

jeg har lagt ut to bilder i mitt album om du vil ta en titt hehe

ser det som et bra tegn at man merker ting som skjer.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Jeg er trolig i uke 6+2, og sliter med buksene jeg også.Med førstemann tok det mye lengre tid før jeg merket noe på klærne.Nå sliter jeg med å holde dette hemmelig:) Skikkelig oppblåst:)

 

McMum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også noe oppblåst om dagen. I går måtte jeg ha glidelåsen oppe på buksa og ta et bredt belte rund slik at ingen såg det;)

Nr 2 her også. Fikk mage tidlig forrige gang,da jeg var 2 mnd på vei var det maaange som spurte;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 snart 6 uker på vei, men dongribuksene begynner å bli vonde å ha på allerede:) men jeg er veldig oppblåst i magen da:)

spesielt på kveldene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg gikk med glidlåsen oppe en ukes tid før jeg gav opp. Var på ferie hos familie, og følte meg skikkelig dum da jeg måtte åpne buksen hver gang jeg satt meg ned. Så det var også i slutten av uke fem jeg gav opp, og måtte kjøpe meg en gravide bukse. Dette er nr 2. Jeg er fryktelig oppblåst hele dagen, og super øm for alt som klemmer på magen - nå er jeg også skikkelig kvalm, og hyperkonderdiagnosen seiler her føler jeg....

 

Så jeg tror deg Solstråle, men jeg trodde nesten ikke meg selv. Godt å se i er flere i samme båt. Man må bare gjøre det man føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se egentlig, at flere syns buksene begynner å bli litt trange:)

ikke missforstå..hehe, men er noen anonyme her som alltid rakker ned på det meste. tar litt gleden ifra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også veldig oppblåst. orker ikke å ha på meg bukser som strammer på magen. mye jogge bukser i bruk her hjemme ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tidlig litt mage jeg også, trodde derfor at jeg måtte være lenger på vei. Var ikke oppblåst, min andre grav. dette. Det skyldes at pga svangerskapshormoner så slapper den glatte muskulaturen i kroppen (den vi ikke kan kontrollere selv for og si det sånn) mere av. Derfor kan magen fort vise seg større for oss som har tøyd disse musklene ved tidligere graviditet.

Samme årsak som kan gi oss treg mage..

 

Men fra uke 5-6 til nå 10 så har magen ikke blitt større.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,min bukse er også trang.Er 5 uker og 3 dager på vei.er oppblåst i magen.Flyr rundt i joggebukse.er trett også.må sove middag......Og nå begynner kvalmen,kjenner jeg.var skikkelig kvalm i dag tidlig.Kastet nesten opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...