Gå til innhold

wiii *suuperglad*

puusekatt

Anbefalte innlegg

Var i konfirmasjon i dag, og traff tremenningen min, hun er et halvt år eldre enn meg og det man kan kalle ei ekte barndomsvenninne - foreldrene våre var bestevenner da vi var små og hang alltid sammen, og de er fortsatt veldig nære.. hun og jeg kommer utrolig godt overens, og har alltid gjort det. Har hatt litt lite kontakt det siste året fordi hun har gåttpå skole et annet sted, men nå skal hun flytte tilbake hit.

Hun smilte så lurt til meg og sa at hun hadde masse å fortelle meg, jeg smilte lurt tilbake og sa akkurat det samme.. så vi gikk litt for oss selv, før hun sa "jeg skal ha baby!!" jeg spurte når, og fikk til svar at hun hadde termin i starten av januar.. svaret hun fikk fra meg da var "jeg skal ha i november!!" vi var like overraska begge to, men kjempeglade! Herregud det blir herlig å ha noen å snakke babyprat med, trille tur med osv etterhvert... og ungene blir jo ca jevnaldrende!

Fortalte dessuten nyheten til mine besteforeldre i dag, og fikk bare positiv respons :D Nå er jeg bare kjempelykkelig, føler meg tusen ganger lettere! Sender litt lykkestøv til alle sammen her inne, i tilfelle noen trenger det ;)

Fortsetter under...

åå så bra:):) så kjekt at de tok det så fint.. og at du har noen å dele det å være gravid med.. har også en veldig god venninne som er gravid. er veldig greit å ha en å kunne snakke om babyer, vogner, +++ med.. de andre venninnene mine intresserer seg liksom ikke så mye om det som meg.. hele min verden består av min lille jente nå, mens de fortsatt er på "party hver helg-stadiet" hehe.. :)

ønsker deg lykke til med svangerskapet og den lille når den kommer!! :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...