Gå til innhold

Nysing?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som er mer plaget med nysing som er gravide? Sist gang jeg var gravid hadde jeg mer nysing enn vanlig....og nå har jeg begynt å nyse veldig mye igjen....men vet jo ikke om jeg er gravid da ennå. Noen flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er et tegn for deg så kan du jo være det:)

Da jeg nøs før jeg fant ut at jeg var gravid fikk jeg skikkelig stikk i magen. Det samme gjorde jeg med nr 1,måtte alltid bøye meg da jeg skulle nyse de første mnd.

Det jeg skulle frem til var at det var da jeg tenkte,hm er jeg gravid?....å det viste det seg at jeg var!

Så er nysing et tegn for deg,kan det jo være at noe er på gang! :)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det, så har jeg nyst endel de siste par dagene. Og jeg testet positivt på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyser myye mer enn normalt, fann ut at jeg var gravid for ei uke siden. 7 uker på vei.. så jeg tror det kan være ett tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått med deg at POLLENSESONGEN er i full gang??????? Den forårsaker gjerne en del nysing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men allergi kan komme også i voksen alder. Jeg var 24 år da jeg ble allergisk.

 

Eller så er du bare gravid :) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nyser som bare det!!!har gjort det i mange uker...rabler for meg vist jeg skal nyse i 6månder til,heh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde jeg egentlig ikke tenkt over, men når du sier det så nyser jeg en god del mer enn før jeg ble gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, begynte å nyse etter ca en uke etter El, tenkte jeg ble forkjølet...testet positivt i dag:)

 

Lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så komisk. Jeg har også nøset mye nå de siste ukene, uten å ha vært forkjøla. Nå skjønner jeg jo hvorfor :P:P Hehe, det var jeg ikke klar over altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allergisk kan man bli når som helst.. søstra mi har plutselig blitt det nå i vår. nysing er vel strengt talt ikke no symptom på annet enn irritasjoner i pustegangene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste anonym!

 

La nå oss gravide få den gleden av å tro at vi har funnet ett nytt symptom. Og det er vel ikke bare tilfeldigheter at så mange har nyst mer etter at de ble gravide???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, så morro, jeg nyser veeldi mye mer enn vanlig. Har ingen allergier så det er ikke d. Lurte på hva d kom av, men da vet jeg kansje årsaken da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...