Gå til innhold

Noen med erfaringer med ks fra Buskerus sentalsykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja anonym, jeg har erfaring med ks i drammen. det er 4 og et halvt år siden, og i utgangspunktet var ks planlagt 4 dager før termin. men vesla mi var ikke enig i den datoen og vannet gikk 7 dager før planlagt ks. så fikk litt rier og kom meg kjapt på sykehus, hadde nok lite åpning, for ks mitt bar ikke preg av å være noe hastegreier, fikk spinalbedøvelse og var da våken. selve inngrepet gikk kjempefint, og såret hela som det skulle. var mere det rundt inngrepet jeg ikke var så fornøyd med. var jo førstegangs og visste ikke at det var jeg som bestemte mye, feks om far og barn skulle være på gangen eller hos meg.. skal jeg skrive om alt som skjedde av både negative og positive ting blir detta svaret fryktelig langt, men kommer du med noen spesifikke spm skal jeg svare så godt jeg kan... eventuelt om du heller vil sende meg en privat post, kanskje lettere å skrive uten at "alle" ser det..

jeg hadde en veldig uheldig opplevelse.. orker ikke sankke så mye om det men jeg var nok en av de uhldige.. jeg saksøkte sykhuset etterpå alt gikk galt.. måtte ha plastikk operasjon etterpå men jeg hadde haste snitt og den gangen brukte de noe annet i rense med enn idag så det er nok veldig bra der i dag.. men jordmor var ikke så ok en gammel hurpe egentlig... følte meg veldig syket ned av henne tok meg ikke alvorlig så fødsel varte i 3 dager..som ente opp i haste snitt og blå babis men det va på hengene håret at jenta mi overlevde.men jeg kommer til å føde der igjen men kommer til å be om en annen jordmor... håper jeg ikke skremte deg dette er da 6 år siden...og ting forandrer seg jo alltid til det bedre de lærer av feilenen sine gudskjelov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...